Vårlige antrekk

Så fint med alle fargene som er “in”på klær i år.. blir litt glad av det ! Selv har jeg en del plagg med farger, men sånn til vanlig går jeg nok kledd litt mer “kjedelig”..men kan “trå til”innimellom… særlig på bilder jeg da..hehe..

Klærne jeg har på her er Step In i Hokksund sine.. I forrige antrekksinnlegg hadde jeg på mine egne klær..antrekk-for-våren

Bildene i den øverste “ramma”er tatt av butikken.. di nedover har jeg tatt med selvutløser..

 

Jeg har selv flere chinosbukser (som den grønne her ).. beste sommerbuksene..(merke #parttwo )

 

Denimskjørt passer til det meste.. og jeg liker denne lengden godt..

 

Hadde det gøy med fine klær og selvutløser.. #sommerfølelsen (Kjolen i blått og rødt , øverst til høyre og nederst til venstre er av merket #rah )

 

Til kjølige kvelder f.eks..

 

#hokksund #antrekk #rahoslo #parttwo #stepinhokksund

26 kommentarer

Siste innlegg