Vakker blomstring i Drammen

På søndag kjørte jeg en tur ned til Drammen sentrum Jeg visste at di Japanske kirsebærtrærne ved stasjonen var (nesten)i full blomst nå.. Vi var jo der forrige søndag også, og da hadde det rosa så vidt begynnt å syntes..take-away-date

På vei til sentrum passerer vi “det blå huset “..tror det er et menighetssenter eller noe sånt..

Jeg måtte jo stoppe å ta noen bilder av alt det blå …

Skriver kort under bildene..

Siden jeg var blåkledd blei det en selfie først..(..eller, det hadde nok uansett blitt en selfie..hehe..jeg syns innlegg blir litt mer personlig da..)

 

Huset ligger så fint der på haugen…og snart er alle trærne grønne også..

 

Strømsø torg er fargerikt og fint..

 

Blir ikke særlig vakrere enn det her vel…

 

Siden dette er noen dager siden nå, tenker jeg at alle blomstene har sprunget ut nå..

 

Rooooosa…

 

Ved stasjonen står det også et lite Magnoliatre..

 

#drammen #drammenstasjon

16 kommentarer

Siste innlegg