Take-away date..

Det har jo nesten bare blitt det den siste tida.. her hos oss er jo det meste stengt ! Nå i helgen har det vært deilig i sola.. så da har jo det vært helt greit ! Ville ta en tur ved stasjonen i Drammen for å se om kirsebærtrærne der var kommet i blomst… di hadde så vidt begynt ,så da er det ikke lenge til di står i full blomst..

Kjøpte en kaffe på Baker Hansen og satte oss på en krakk på “torget”der..

Sikkert godt med Hortenbrød…

 

Er sååå fine…

 

Helt nydelig i sola..

 

Vi to.. Hvorfor mannen har den “skinna”rundt anklen kan du se her.. _for_20_r_siden__obs_noen_litt_ekle_bilder_ #bakerhansen #drammen

10 kommentarer
    1. Hva jeg får vite om “nærområdet” av deg 😉 Jeg visste ikke at det var blomsterfryd ved stasjonen i Drammen, da må jeg ta meg en ny tur elvelangs for å titte neste helg eller så ser det ut til. Om været holder seg så flott som nå, så er det jo bare å nyte det så lenge det varer. Bilen har ikke fått sommerdekk ennå, men det varer nok ikke så lenge før det skjer. I motsetning til deg så må jeg gjøre det selv. Ha en flott uke!

    2. Deilig, går fint dette nå som det er varmt i lufta….men i vitner litt håpløst.
      Flott par – dere to! God natt….
      Store flotte knopper – snart vettu….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg