Urban stil ! (Antrekk 50 +)

Skrev jo i innlegget i linken her at jeg hadde kjøpt en ny kjole..https://annebe.blogg.no/sa-mye-fine-klaer-til-hosten-bilder-step-in.html Så en dag i forrige uke tok jeg med et par antrekk til Drammen for å få litt urban “svung”på det..hehe.. Var litt dårlige lysforhold..men blei da et par bilder jeg kunne bruke..

Dressen her har jeg hatt i et par år, og kun brukt en gang på et bilde til bloggenl(føler meg for fin for en tur i butikken med slike klær..men skal nok få brukt den en gang i “virkeligheten” også..)

Her har jeg litt “maskulint”tilbehør til dressen..i linken er det en mer”feminin”stil..https://annebe.blogg.no/en-rosa-dress-antrekk-50.html

 

Under her ser dere den behagelige kjolen jeg kjøpte, den kan jeg bruke med strømpebukse til utover høsten..

Den kan jo også varieres med skjerf i ulike farger.. #antrekk #blogg

 

 

 

12 kommentarer
    1. Herlig. Den kjolen var lekker og du er fortsatt brun! Den rosa buksa har jeg maken til. Bruken den mye! Fikk dessverre aldri tak i jakka! Sprekt tilbehør til har du virkelig…God klem og fin fin kveld…

      1. Takker så mye 🙂 Liker kjolen og dressen jeg..men sjelden jeg pynter meg for tiden..Men kjekt å ha til noen blogginnlegg i allefall..hehe..Ja husker at du har buksa..kan jo brukes til mange andre jakker og gensere da 🙂 Klem og fin kveld til deg også <3

    2. Å, så koselig at du er tilbake her i Blogglandia igjen, Anne👍💕
      Har vært innom dann og vann for å se etter deg😉
      Skitlekker dress, – skjønner hva du mener med at den er litt for fin til hverdags. Håper du får brukt den til noe spesielt snart🤞
      Kjolen liker jeg også, – den blir kul med strømpebukser og boots eller støvletter til. Eller sneakers. Man kan jo bruke alt til kjoler nå for tida, hehe.
      Det passer meg fint, – jeg er ikke like glad i høye hæler pga ryggen lenger😉

      Godt å se deg! Ha en fin fredag!
      Klem😘

      1. Takker 🙂 Blir mye “fravær”hos meg for tiden.. hodet henger ikke helt med ..(men følger litt med hos andre for det) Men jeg liker å blogge når jeg kan gjøre det uten at det føles som stress og slit.. verdens best hobby.. 🙂
        Takk , ja liker ikke å være for pynta..mer motsatt..men kjekt å ha litt i skapet..sånn i tilfelle..hehe.. Går så si aldri med hel jeg høye hæler jeg heller.. 🙂 Klem og fin helg til deg <3

      1. Takker 🙂 Ja halve moroa er jo finne nye steder å ta bilder..men blir ofte samme sted siden det må være enkelt å parkere der osv…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg