En rosa dress.. (Antrekk 50 +)

Burde kanskje begynne å skrive 60 minus ..siden jeg er nærmere 60 enn 50..men drøyer`n litt..hehe.. Egentlig liker jeg ikke så godt å kle meg i slike “sett” blir liksom litt for mye på en gang…for min smak..Så jeg kjøpte først bare buksa, på KappAhl i våres..men da jeg for noen uker siden så at jakka var på salg..raska jeg den med meg, for kan jo komme en anledning der det blir brukt for et sett..enn så lenge får jeg bruke det på bilder..og mange muligheter til å bruke det hver for seg..

Var mye sol da jeg tok bildene på verandaen i dag og ikke så lett å få skarpheten med selvutløser..så ikke så mange som kunne brukes, men fant da noen bare for å vise litt hvordan jeg syns den kunne være litt fin da..

Syns det var fint med en bluse som var litt i samme farger..også brøt jeg det med svart veske og sko.. og vinden tok tak i det tjukke flotte håret mitt..hehe.. #not.. ikke mulig å få det tynnere og bløtere tror jeg..

Med ei litt for stor skjorte og lave sko blir det jo mer avslappa og “gøyalt”… #antrekk #klær

 

22 kommentarer
    1. Kjempeherlig…alt var fint på deg. Jeg også kjøpte meg en rosa bukse på Kappahl til bloggtreffet da. Ganske lik. Men så ingen jakke til denne. Denne var fin synes jeg. Takk til deg. Flott som alltid.

    2. Jeg kan være enig i at det «kan» bli litt for mye med en sånn dress, men ikke denne her. Fargen er nydelig og dus, og med det rette tilbehøret er det bare helt perfekt 😉

      Jeg inviterte deg med til gruppen våres, Vi i fra blogg blokka. Mulig du har fått invitasjon tidligere. Vi har begynt å bruke gruppa til å poste innlegg fra bloggen, for å få tilbake litt av samholdet vi hadde 🥰

      1. Takk for fine ord..og ja fargen er jo litt «behagelig» 🌸 Har blitt invitert men takket nei..Syns det er litt «dumt» i slike grupper at man kan se hvem som har vært inne på innleggg..noen ganger vil en bare titte litt på blogger uten å være så aktiv.. Men jeg søker opp alle jeg følger uansett 🤗🤗

    3. Det ble ikke for mye med dress. Skikkelig stilig var du, og blusen gjorde prikken over i en Skapte helhet. Du er jo50+ – også når du har passert 60, så ikke noe hastverk med å endre tittel..

    4. Jeg limte begge antrekkene. Stilig med den shorta inni dressjakken, og stilig med blå shorte og hårband også. Synest håret ser fint ut på bildene jeg. Og du ser ut som du er kanskje 38 på noe her. Jeg antar du vil skykde på lyset, men du ser veldig flott ut. Og må jo være en de fineste 60 minus 😉

      1. Takk så hyggelig 🙂 Snill du er..har aldri vært sånn “kjerring”kanskje..hehe.. Men jeg kan love jeg har rynker helt etter alder..og på noen bilder kan jeg se ut som jeg er 83.. Godt lys hjelper det..hehe.. Stor klem til deg <3

    5. Flotte bilder av deg, og artig å kombinere litt forskjellig. Fint med hele dressen når du har en slik bluse inni. Ellers så er jeg som deg, synes det blir mye med dress, spesielt med jakke og bukse. 😉 Men dette var bare flott! 😀

    6. Wææ, jeg har og lyst på rosa dress! Det synes jeg er så feminint, men samtidig dødskult! 🙂 Kult at du viser så mange ulike bruksmåter. Det er jo lett å tenke at man må bruke både bukse og blazer sammen, men det må man jo ikke. Håper ellers du har hatt en fin start på sommeren, det ser i hvert fall sånn ut på de siste innleggene. Jeg har kost meg masse med studie-fri og funnet på mye gøy allerede. Selv om temperaturen ikke er som i fjor tror jeg dette blir en like bra sommer 😀
      Jeg får forresten ikke lenger opp innlegg fra deg på bloglovin, virker som det gjelder alle blogg.no-bloggene. Litt rart, har du hørt noe om det? 🙂

      1. Hehe..så bra du likte det :)..ja man kan gjøre den både kul og klassisk..alt etter som :)) Veldig heldige med turen til Åsgårdstrand..deilig vær og ok form…Ellers er ikke formen så god om dagen..men tar jeg ting med ro går det greit :)) Så bra du har og har hatt det fint… <3 Jeg har ikke sjekka bloglovin på mange uker..syns ikke det funka noe særlig.. Jeg følger med litt på forsiden her på blogg.no..ellers så søker jeg opp di jeg følger ..:) Klem til deg <3

    7. Flott antrekk! Helt enig i at vi skal skrive 50+ i stedet for 60 minus! Når vi blir 60 pluss så er det 60 pluss. Ikke noe galt med å dra på åra, men jeg er ferdig med den tida da jeg helst ville bli tatt for å være eldre enn jeg faktisk var. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg