Tre fine kjoler til høsten..

Egentlig er jo dette kjoler man kan bruke hele året..men jeg har kjøpt dem i høst ! Har kjøpt alle tre på Step In i Hokksund. Er som regel innom der et par ganger i mnd for å ta en kaffe.. og da må jeg jo kikke litt på alt det fine di har av klær også..

Stort utvalg av kjoler, di pakker opp nye hver gang jeg er innom i allefall..

Jeg liker jo best enkle og “ujålete”klær…og kjolene her kan fint brukes til hverdags..

Skriver kort under bildene..

 

Denne kjolen likte jeg så godt fargen på at den måtte bli med hjem..la ut bilde med den og cardigan i innlegget her..https://annebe.blogg.no/ny-kjole-nytt-kamera.html

 

Denne kjøpte jeg på salg .. og den syns jeg er både tøff og søt på en gang..

 

Hele antrekket er fra Step In.. og en svart enkel kjole kan man jo variere på “alle mulige”måter.. og få inn litt farger med et skjerf f.eks…

 

#kjoler #stepin

14 kommentarer

Siste innlegg