Ny kjole, nytt kamera..

Ikke enda et nytt altså..men første gang jeg prøvde det nye speilreflekskameraet som jeg skrev om i linken her https://annebe.blogg.no/roser-pa-bordet-og-nytt-kamera.html Det virker som det er bra, omtrent som det jeg hadde og det var jeg jo fornøyd med..

Fikk forresten beskjed om at å reparere det gamle ville koste ca 6200 kr.. og det er jo mer enn det det kosta for fem år siden.. så da får jeg bare få det tilbake uten at det er fiksa..

Kjolen kjøpte jeg på Step In i høst, jakka også.. fine farger til høsten syns jeg..

Fjernkontrollen jeg hadde passa forresten ikke til dette kamera.. så får kjøpe en ny så jeg rekker å dra kjolen skikkelig på plass før selvutløseren tar bilde..

Fikk i allefall med litt høststemning på bildet..

 

#fossesholm #stepin

18 kommentarer

Siste innlegg