Tøff eller bare “teit”..

Litt “teit” er det jo..men om det BARE er teit kan vel diskuteres… eller ? Graffiti og hettegenser er jo litt tøft.. men når det er med ei “gammal kjerring” som fyller 60 detta året.. drar det seg vel litt mer mot “teit”..hehe..

Nå er ikke jeg så veldig redd for å virke “teit”, tror jeg blir sett på som ganske “seriøs”sånn stort sett.. (og jeg er vel i grunnen litt FOR seriøs og pliktoppfyllende i di fleste sammenhenger)… Så da tenker jeg at.. litt gøy må man ha ..selv om man ikke er noen ungdom lenger…

Jeg snakker litt om alle “oldinger”som byr på seg selv..ikke meg spesifikt altså..

Hva som er gøy er det nok mange varianter av.. for meg er bilder på di fleste måter lystbetont og gøy !

Les også…_er_blogging_teit_ 

Rynker og sånt har jeg skrevet om her..jeg-elsker-rynkene-mine..bl.a

#blogging #mjøndalen

 

 

 

24 kommentarer
    1. Kul dame! Du kler alt…Hettegenser har ingen alder som jeg vet om…Koselig å se deg her inne igjen..
      Vi andre henger her inne vettu….

    2. Det handler for meg om hvordan man “bærer” klærne, og hvor. Du er jo ikke en dag over 40 for meg, og ditt antrekk her var perfekt i denne settingen. Klemsiklem:) Ps. Min mor på 90 har hettejakke når hun koser seg inne med strikketøyet.

      1. Sant kommer ann på anledning..og for meg er bilde til bloggen/IG stort sett anledningen..hehe 🙂 Takk snille du..:) Når man er 90 kan man i alle fall gjøre som man vil syns jeg <3

    3. At du fyller 60 i år, det har jeg svært vanskelig for å tro. Det synes i alle fall ikke ♥
      Du er tøff, kul og ungdommelig. Så der kan du virkelig lure hvem som helst 😀
      Sånne store veggmalerier er flotte, og du passet veldig godt som frontfigur i det antrekket ♥
      Gooood klem ♥

      1. Takk så hyggelig 🙂 Rynkene er på plass.. men er nok forholdsvis ungdommelig “av type”… <3 Elsker fargerike veggmalerier..men ikke for mange på et lite sted..ett par vegger gjør seg… Klem til fineste deg <3

    4. Du er en ungdom , så det der er perfekt til deg 😘Det har så mye å si hva man utstråler, og du har en ung utstråling. 30-40-årene kanskje, ikke en dag eldre 🙂

    5. Du skriver akkurat det jeg tenker: I mange sammenhenger er det viktig å være seriøs og ordentlig (altså pålitelig), men det skal ikke være aldersgrense på å tulle og tøyse litt. Det er lov å være litt teit og ” kul” i hettegenser, sjøl om man snart fyller 60. Jeg tror du holder deg så godt fordi du har beholdt denne lekenheten. 🥰

      1. Veldig enig.. trenger jo ikke være seriøs i alle sammenhenger selv om man er godt voksen… 🙂 Tenker på deg som leken og ungdommelig også <3<3

    6. Jeg har noen hettegensere og jakker med hetter, men det er ganske upraktisk når en har langt hår. Men det er godt å ha noe ekstra i nakken når det er kald sno. Synes det er stilig jeg om man er 20, 50 eller 80.

      1. Tuuuusen takk <3 Ikke særlig form..mye spenninger i nakken og derav vondt i hodet..som igjen gjør det vanskelig å fokusere blikket… Håper å komme tilbake med blogginnnlegg så snart som mulig 🙂 Takk for omtanken <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg