Annebe..hvem er det..og noen elsker bloggen min..

Nå har det jo gått en mnd siden sist jeg blogga..så om noen skulle ha glemt meg, skjønner jeg det godt ! Liker å blogge , men det krever litt mer enn å bare legge ut noen bilder på Instagram.. (annebe.blogg heter jeg der )..

Skrev litt om dette i innlegget her..bare-nar-jeg-blogger-selv

Men i dag skal jeg ha en “bloggedag”…og håper å få til å ha det litt oftere..tid har jeg masse av , men skriving på pc er et “ork”..

Tror ikke at min blogg betyr sååå mye for folk..men vet at noen liker å være innom her.. Og en dag i sommer fikk jeg en hyggelig “oppmuntring”.. var en tur i Hokksund og ei ganske ung jente sykla forbi meg, snudde seg og ropte ..Jeg elsker bloggen din…

Bildet under her er tatt Av Step In i Hokksund ..

#blogg #antrekk #stepinhokksund #rahoslo #høst

12 kommentarer
    1. Klart det er koselig at du blogger litt, men jeg skjønner at det ikke alltid er lett. Jeg tar jo lang sommerferie selv, og blogger når jeg har lyst. Koselig å følge deg på Insta også. Ønsker deg en vakker ny uke. Klem 🙂

      1. Takker så mye <3 Ja man blogger jo for å kose seg med det..og da skal man ikke blogge når man ikke orker..:) Takk det samme… elsker bildene og kreativiteten din både på blogg og IG… Klem og fin ny uke du også <3

    2. Så koselig at folk elsker bloggen din og at du har fått så kjekk kommentar!
      Jeg får en del blikk ute jeg nå, så sikkert noen som kjenner meg fra bloggen..
      Sånn er det vet du. Bloggen din er fin og med mening og man får tips om farger og merker og diverse klær
      som passer sammen. Men det er krevende å blogge så skjønner godt at du ikke makter så ofte.
      Jeg har også dager jeg ikke blogger nå! Vil heller prioritere litt.. Klem til deg…<3

      1. Litt gøy at noen “gidder”å si sånt… di fleste er ikke så glad i å “skryte”av andre (bortsett fra her på bloggen da 🙂 Ja man har nok blitt litt kjendis i nærmiljøet..hehe.. Koselig å høre fine du <3 Klem <3

    3. Du er iallfall savna av meg altså! Liker de fine bildene dine – og antrekkene! Så du har nok en fan-skare altså! Koselig tilbakemelding fra jenta på Hokksund også da! Vel fortjent! Klem <3

      1. Hyggelig å høre 🙂 Koselig at hun “gad”å si det ..ikke så mange som gjør det utenom her på bloggen.. som folk er rause med andre (i allefall di jeg kjenner best her )… Klem <3

    4. Så artig at du fikk en slik kommentar! Det gjør jo at det blir enda artigere å blogge 🙂
      Nå ser jeg deg oftere på insta, og selv om jeg savner deg her, så føler jeg at du blogger likevel 😉🥰

      1. Ja var hyggelig og overraskende det altså.. 🙂 Instagram er litt enklere… det er jo først og fremst bilder jeg liker å dele..men hyggelig å lage blogginnlegg også..når jeg orker det <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg