To fine kjoler ! (antrekk 50+ )

Jeg har jo egentlig vært mest glad i bukser..eller skjørt..men di siste åra har jeg blitt litt mer glad i å bruke kjoler også ! Kan like både korte og lange, men har flest korte.. Liker ulike typer, men ikke alt for jålete og “penslig”, er stort sett min stil..

Disse to jeg har bilde av her er litt like i fasongen, men veldig ulik i stoff og mønster..begge er kjøpt på Step In

Har kjøpt det meste av klær der di siste åra..litt fordi jeg er “modell”der av og til..(se tidligere innlegg om det her…goy-a-vaere-modellpa-step-in) , men mest fordi di har så mye å velge i og fordi det er mye triveligere med en slik butikk enn å gå på et kjøpesenter..

Skriver kort under bildene..

Denne kjøpte jeg tidligere i våres..nå håper jeg bare på sol og varme så jeg kan bruke den i andre sammenhenger enn på bilder..

 

Hvitveisen begynte å henge med hodet etter en liten stund..men fikk foreviget dem på bilder da..

 

Denne falt jeg helt for og dro opp å kjøpte den noen dager etter bildet ble tatt..dette bildet er tatt av Step In… Skal ta noen egne antrekksbilder med den etter hvert tenker jeg…

#mote #antrekk

28 kommentarer

Siste innlegg