Tida for å starte med blogging

Jeg starta jo med å blogge fordi det er begrensa hva jeg kan være med på etter at jeg fikk ME, mitt første innlegg ser du her https://annebe.blogg.no/1396400342_frste_forsk_.html ! Som jeg skrev i dagens forrige innlegg HER , er det jo nå veldig mange (så si alle) som får begrensa livene sine nå om dagen..

Mangler du noe å pusle med og liker å være litt kreativ er blogging veldig trivelig…og man får litt annet å tenke på en liten stund i alle fall..

Man kan jo blogge om nesten hva som helst, alt ettersom hva man selv syns er gøy…eller viktig !

Den gangen jeg starta..googla jeg bare “lage blogg” eller noe sånt..og når jeg klarte det på egenhånd klarer di aller fleste det..tror jeg !

Nå som man ikke skal være nær andre er det et fint sted å gi bort en klem også… så nå sender jeg en til alle som er innom å leser .. Klem og god helg til deg !

Bilde fra i vinter… #blogg #norge

12 kommentarer
    1. Bra at man kan fokusere på noe annet enn virus. Håper du har det bra her er alt som før. Fikk nytt gulvbelegg i stua nylig, vil sette noe under stolbeina, det skåner gulvet når jeg flytter møblene. Alltid noe man kan gjøre i en leilighet når alt av puber og slikt er stengt. Ha en fin kveld.

      1. Ja selv om man må ta det på alvor..må man gjøre noe lystbetont også 🙂 Så fint å få nytt gulvbelegg..fornye litt er jo hyggelig og noen ganger helt nødvendig ! Greit å få rufsa opp litt hjemme selv om det er litt trist at “samfunnet “er stengt ..håper det går seg fort til .. Takk og det samme til deg 🙂

    2. Bloggning er jo en fin hobby, lesr mange Blogger om alt mulig 😂 syns att du er jätteduktig på bloggning och foto å så har du alltid så fine bilder,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg