Takk til en super bloggvenn

Jeg har mange supre bloggvenner jeg altså ! Men en som både har en blogg jeg liker godt og som er ekstra god på å gi fine , gøyale og omtenksomme tilbakemeldinger i kommentarfeltet er Dedicat .. HER kan du sjekke ut bloggen hans..

Og av og til trår han til med et personlig dikt i kommentarfeltet også .. og det var så fint det diktet han skrev til meg i går…skriver det under bildet her..og har du lyst til å se et tidligere dikt han skrev til meg kan du se HER.. (obs!..det er ikke bare meg han skriver dikt til altså..hehe..)

Han var også en av di jeg møtte på bloggtreff i Oslo for et drøyt år siden..like sympatisk i det virkelige livet som på bloggen.. HER kan du se litt mer fra bloggtreffet !

(Innlegget diktet var til, finner du HER)

Og diktet lyder slik..

Takk skal du ha for ærlige ord.

Som viser den skjønnhet som i deg bor.

Det strømmer ut gjennom øyne og munn.

Helt fra din innerste dype grunn.

Et levende smil med omtankens sjarme.

Takk for du gir dine vennskaper varme.

 

 

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg