Mine første bilder med proff fotograf.. (inneholder selvskryt igjen..hehe..)

Som jeg har skrevet om flere ganger før også, så prøvde jeg meg aldri som modell før jeg var 33 år..hadde aldri tenkt på det liksom ! HER  f.eks kan du se noen favoritt- bilder jeg har vært med på senere..

Men da jeg var 33 år ble jeg med på et mannekengkurs i Drammen…. fikk tilbakemeldinger på at jeg var fotogen..

Så oppdaget jeg at di søkte etter modell for en dag i Mote-journalen. Dette var i 1995..og bladet finnes ikke lenger..

Blei valgt ut.. og fikk bl.a høre at di aldri hadde sett noen som kunne smile naturlig så lenge..hehe..

Bildene ble jo ganske fine og et modellbyrå tok kontakt med meg.. siden har det blitt mange jobber både med mote og andre ting..

Mannen har matte han trener på i stua i dag, om du lurer på bakgrunnen for bildene..

 

Ikke verst det her vel..når jeg var uten erfaring..

 

#modell #mote

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Takk skal du ha for ærlige ord.
      Som viser den skjønnhet som i deg bor,
      Det strømmer ut gjennom øyne og munn.
      Helt fra din innerste dype grunn.
      Et levende smil, med omtankens sjarme.
      Takk for du gir dine vennskaper varme.

      1. Ååååh det var fint..må jeg lage innlegg av en dag..men rekker ikke i kveld ..tuuuusen takk 🙂 Du får sagt så mye med poesi..

    2. Kjekt å høre “hvordan det startet”. Og artig at du var like gammel som jeg er nå. Det første bilde var helt nydelig!! Wow! Ja, du er såvisst veldig fotogen, og virket som du itillegg synest det var kjekt. Alltid artig med innlegg som dette synest jeg. Og gjerne fortell mer, kanskje du har noen artige historier fra noen av jobbene 🙂

      1. Takk for det.. må jo”bruke”litt av det jeg har vært med på syns jeg 🙂 Ja trives foran kamera..men mest om folk som tar bildene er proffe :)) Det kan jeg jo se om jeg gjør.. <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg