Ta av deg byxorna var det jeg hørte ham si..

Denne pinlige opplevelsen hadde jeg første gang jeg var til en “sånn” undersøkeles..  Har skrevet om det før HER , men det var helt i starten jeg blogga…så syns det var på tide med en liten reprise..

Jeg grua meg så utrolig at jeg bare satt å venta på at den mannlige fastlegen min skulle si at jeg kunne kle av meg, så da jeg hørte ham si…. NÅ KAN DU TA AV DEG BYXORNA…. var jeg ikke sen (ville jo få det overstått), men da jeg sto der i bare genseren, sa han..NEI, BYSTHOLDERN….jeg skulle gjerne ha forsvinni ned i gulvet så flau ble jeg…

Jeg syntes bare det er gøy nå, men da var det grusomt pinlig. Hadde jo vært merkelig om han som er norsk skulle si byxorna, men det var bare det med buksene jeg tenkte på ,så hørte vel feil av den grunn..

Men syntes det var litt gammeldags å si bystholdern også da…

 

Nå bruker jeg en kvinnelig gynekolog ..og der er det nesten så jeg gleder meg til undersøkelsen..men bare nesten.. HER er noen bilder derfra..men ikke fra undersøkelsen da..hehe..

 

Bildet er mine bein, med buksene PÅ.. og tatt av Step In.. #gynekolog #fastlege

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg