“Syden”i Norge !

Ja ikke helt da, for denne sommeren har i allefall vært veldig ustabil i juni … Men om det er fint vær er det minst like fint å være her syns jeg.. Og på fredag da vi var i Åsgårdstrand ble det en ettermiddag med litt følelse av “syden”..Sol, bading og atpåtil en øl..

Siste gang vi var på sydentur var i 2010..det ble så slitsomt for meg at jeg ikke har lyst til å prøve igjen..før jeg er heeeelt sikker på at formen er god nok.. HER kan du se hvor den siste utenlandsturen vår var..

Her kommer noen bilder fra “syden”i Norge..

Sommer og sol..og selvfølgelig bading..

 

Kan ligge her, men går som regel litt lenger bort til sandstranda..

 

Behageligere enn med alle folka på strendene i syden også..

 

Strandlivet ..

 

Etter badeturen tok vi en øl på Grand brygge..mannen serverer.. ( stedet hører til hotellet..ligger 200-300 meter fra hverandre..)

 

 

#sommer #åsgårdstrand

 

 

 

12 kommentarer
    1. så deilig,nei hvorfor reise til syden når dere har det så deilig der hjemme :=) bare spar litt sommer til oss,for den er ikke her jeg bor,men vi har snart ferie og da beveger vi oss mot varmere steder :=)

      1. På fine sommerdager er Norge best.. Ikke vært mye sommervær her heller..men noen dager har det vært.. Satser på at det fortsatt blir mange flotte dager <3

    2. Herlige bilder, tittet på det gamle innlegget også. Og der var jo flere kjente…Og sååååå mange kommentarer. Flott sted igjen ja,.Skal dit jeg!

      1. Takker 🙂 Ja før var det veeeeldig mye kommentarer ..tror jeg kunne være oppe i 90 på enkelte innlegg..med svar da :)) Supert i Åsgårdstrand..

    3. Det var riktig herlig å lese om ordentlig sommer. Fine bilder som alltid, og ølet så så herlig forfriskende ut. Det er sant, når sommeren er fin i Norge kan det ikke finnes noe vakrere. Men håper du kommer deg slik at du har kreftene til å dra på lengre turer om ikke all for lang tid. Klem <3

    4. Jau,,jau.. under 10 grader og vått og grått og surt og vemmelig det meste av helga 😛 og i maaaange dager 😛 😀 Men vi står han av… .

    5. Jeg tenker at det er helt fint å ha ferien i Norge. Ferie handler om holdninger og ferie er også det å ikke gå på jobb, men gjøre helt andre ting. Reising ut av landet har gått over alle støvleskaft, spør du meg og det eneste samtaleemnet folk har når de møtes. Ikke bare en tur, men mange i løpet av året i ferier og helger, og fritidsbolig i sydligere strøk. Det eneste det prates om er hvor de har vært, hvor de skal, hvor de har planer om å reise osv. Nei, la oss ta tilbake ferie i landet vårt og oppdage nye ting her og støtte opp om dem som prøver å leve av å tilby ting her.

      Sorry, det blei kanskje litt mye, men jeg mener det helt oppriktig og om folk ikke reiser går det selvfølgelig utover min jobb, men vi må ta vare på det flotte vi har her også. Vi har alt unntatt mye sol og varme.

      1. Ja en forandring fra hverdagen er jo det viktigste.. 🙂 Ja noen lever for å reise ser det ut til..likte jo å ta en utenlandstur av og til før jeg ble syk vi også..men alltid likt fine sommere i Norge ekstra godt 🙂 Du reiser jo mye i jobben..men skjønner du er glad i Norge også.. <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg