Surt ute , varmt inne !

Som dere kanskje har fått med dere var mannen og jeg å bada i dag. HER kan du se det.. Selv om det ikke var mer enn ca 1 minusgrad i lufta virker det kaldere der nede ved sjøen..

Men inne på Munchs -cafe var det deilig med fyr i peisen.. Også satt vi der helt alene og nøt “freden og roden” etter ett forfriskende bad..

Til sommeren blir det fint å sitte ute her..men ikke i dag..

 

Norske flagg er liksom en “greie” der..

 

Mange koselige husfasader..

 

#Åsgårdstrand #blogg

12 kommentarer
    1. Sikkert herlig med et bad nå men så tøffer jeg ikke. Gikk en tur i skogen i dag og traff på skifolk. Sjøl så gikk jeg uten ski men med en thermos med kakao i sekken. Gikk ut av skiløypa på en sti og satt meg under et tre og koste meg. Hjem via spar, en kiosk og kiwi. Det ble nesten 15 km tilsammen fordelt på 4 timer. Ha en fin kveld.

      1. Første året vi har bada om vinteren..men alltid starta badesesongen tidlig og avslutta seint 🙂 Sikker flott på skogstur og perfekt med en kopp kakao å kose seg med 🙂 Lang tur på deg da..så nå kan du slappe av og nyte kvelden 🙂

    2. Du altså, du er sånn en friskus som bader nå. Jeg hadde dødd 😉 Og så koselig det var der, masse flagg og varme 🤗❤️ Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg