Stolt av å få være en KILLERSIXTY

Jeg har jo nevnt denne Instagramkontoen før..HER bl.a kan du lese et tidligere innlegg jeg har skrevet om https://www.instagram.com/killersixty/?hl=nb  !  Anbefaler di som heier på voksen “skjønnhet” å følge denne kontoen..

Jeg har hatt bilde av meg der tidligere også og har vært så heldig å få “være med” igjen ..  Jeg tenker at det er fint med litt fokus på at det å ikke være ung og “glatt” lenger ikke behøver å bety at livet er over og at man fortsatt kan være vakker selv om rynker og andre alderstegn stadig blir flere..

Og hva som er vakkert kommer jo ann på øyet som ser.. så på denne kontoen er det “noen for enhver smak “.. Hurra for mangfold i alle aldre !

 

Dårlige bilder di under her da..når jeg bare har tatt bilde av Ipaden..Derfor måtte jeg ha orginalen på toppen..

 

#skjønnhet #killersixty

26 kommentarer

Siste innlegg