Jeg følger @killersixty på Instagram..og rynker er fint

Ja nå er det ikke sånn at jeg ønsker meg mest mulig rynker da. Men når det nå en gang er sånn at rynkene kommer med alderen er det bedre å” ta det med et smil” enn å deppe over dem..

Nå kan det være gode grunner til at enkelte fikser på “skavankene”. Men alt i alt syns jeg det er bedre å ha rynker enn å se unaturlig ung ut for alderen.

Det betyr ikke at man skal blåse i hvordan man ser ut når man blir voksen heller..hyggelig å fjonge seg litt av og til..

Så var det Bente som har Instagram-kontoen @killersixty da… Henne møtte jeg da vi begge var “modeller” i bladet KK i 2016..der de brukte naturlige damer i “alle aldre” og fasonger..

Da jeg oppdaga Instagram-kontoen der hun legger ut bilder av flotte/vanlige damer over 50 år måtte jeg jo følge den kontoen….(og det har vært bilde av meg der et par ganger også ) Viktig å ha fokus på at det ikke bare er ungdom som er vakkert, og at det er viktig å gjøre ting man blir glad av…uansett alder !

Skriver litt mer under bildene.. (blir dårlig gjengivelse med bilder fra blader)

Her fra KK .. og som jeg har nevnt før godt foto-lys reduserer rynker..

 

Det står om Bente og Instagram-kontoen i denne ukas Hjemmet..

 

Og som det står i artikkelen i bladet også, det hjelper med “glimt i øyet” og et smil…ikke at det fjerner rynkene altså, men da går i allefall rynkene litt mer oppover…… #smil #rynker

 

 

 

 

28 kommentarer
    1. Rynker er helt ok. Nå er det jo enkelte som har skaffet seg unødvendig mye rynker og fortykket hud pga altfor overdreven soling opp gjennom årene. Jeg er ikke en av dem, kun fordi jeg ikke har tålmodighet til å steke meg. Så jeg er vel ca likblek året rundt. Men heller rynker enn stive, unaturlige botoxfjes. Botox er sikkert ok, men det er mange som ikke stopper tidsnok, og da får de noen merkelige ansikter.

      1. Ja man behøver jo ikke å “gjors på” å få rynker.. sol er nok en værsting der 🙂 Ja når det blir som ei maske er det i allefall bedre med rynkene..

    2. Rynker er greit, for det viser at vi har levet 😉 Møter man andre mennesker med et smil og glimt i øye, er det ingen som ser rynkene 😊 Skal jammen sjekke ut den insta kontoen 😊

    3. Tusen takk for tips om Instakonto. Den skal jeg sjekke opp, for jeg savner virkelig flere damer over 50 som har kule blogger og Instakontoer.

      For meg er det “What you see is what you get” og de rynkene og den huden jeg har, er det du ser og har ingen planer om å gjøre noe med det. Når det er sagt, er det ingen grunn til at ikke også vi godt voksne kan prøve å gjøre det neste utav det vi har. Jeg liker å stelle huden min litt med enkle midler og være pen i tøyet, og har ingen tro på jo dyrere jo bedre. Den fineste skjønnheten kommer innenfra og den ytre av hva du spiser, livsstil og gener.

    4. Så fint det bildet er! av dere damer i alle fasonger, ulik alder og yrker. Virkelig et flott bilde!
      Og fint bilde av deg, som viser det du har av “krøller” i fjeset!
      Jeg ser at det er ganske mange voksne damer her inne som ikke har gjort noe med sine rynker og jeg kjenner at det gjør godt…Men jeg er ikke glad i mine “krøller”, bare så dert er sagt. Jeg holder igjen enda på å behandle, selv om jeg er litt fristet innimellom…

    5. Er sååå enig..rynker bærer vitne om at man faktisk har levd – men det betyr ikkje at man trenger å la seg selv forfalle.. =) Håper du får en superflotters dag <3

    6. Du er så skjønn! Oppoverrynker! 😀 Jepp, mye bedre enn nedoverrynker. Jeg er jo litt feit, så har vel ikke SÅ mye rynker egentlig. Spørs hvordan det går om jeg får av meg noen av disse kiloene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg