#stedetvielsker

Jeg syns ofte elsker blir et litt “pompøst”ord…så da ble det en #.. for da ble det ikke sååå seriøst…liksom ! Men altså.. vi har blitt veeeeldig glad i Åsgårdstrand. Hadde vel så vidt kjørt forbi der før jeg ble syk..

Så her passer jo utrykket .. Aldri så galt at det ikke er godt for noe..

For nå har dette blitt favoritt “feriestedet”..( er i underkant av en time å kjøre dit fra her vi bor) Om sommeren blir det gjerne ei overnatting på hotellet om vi er der.. Men i går ble det bare en liten formiddagstur.. Koste oss med kaffe ute på Munchs cafè , før vi gikk en tur nedom stranda og bortom Munchs hus..

Blåste litt, men sola var fremme hele tida mens vi var der..

Har jo hatt mange bilder fra stedet før også.. i linken her bl.a https://annebe.blogg.no/idyll-i-asgardstrand.html

Blir såååå glad av å være i Åsgårdstrand…

 

Lite sted med mye idyll..

 

Blomstra fint med både syriner og andre vekster nå..

 

#åsgårdstrand #visitvestfold

6 kommentarer
    1. Skjønner godt den forelskelsen 😀 Jeg har bare vært der ved et par anledninger. Besøk til en onkel m/familie til madammen. Og en gang på en juleavslutning på et prosjekt i firmaet jeg jobbet. Det tror jeg at jeg har fortalt om… da jeg og en kollega ble badet i øl på hotellet……. 😀 Det ga ikke grunn for de romantiske følelser…. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg