Spiste meg nedover Karl Johan !

Som dere kunne lese i dagens forrige innlegg HER, var jeg en tur i Oslo i går ! Planen var å ta mange bilder, før jeg møtte Frodith..men siden “speilrefleksen” var glemt igjen hjemme ble det bare NOEN bilder med kompaktkameraet..for å dokumentere turen på bloggen…

Så da ble det et par turer innom kafè i stedet , i tillegg til kaffe med Frodith..

Skulle ikke på shoppingtur, men gikk innom Zara, siden det er en butikk som ikke er i Drammen..også var det litt surt ute før sola kom så greit å få vært litt inne å varme seg..

Skriver kort under bildene..

Desperat kaffetørst….

 

Kjøpte faktisk dette antrekket, selv om jeg hater stoff som krøller…hehe..

 

Gikk først bortom Tjuvholmen før jeg gikk nedover Karl Johan mot Oslo S og tigeren der jeg skulle møte Frodith…

Litt mat og svart kaffe først. .så en tur innom Zara..og så en kaffelatte og litt søtt..

 

#oslo

 

Og like etter jeg tok dette bildet kom Frodith … #blogg

 

 

18 kommentarer
    1. Så koselig! Jeg synes faktisk det er hyggelig å sitte på café alene haha, men her fikk du jo vært på café både alene og med Frodith. Du virker som ei utrolig herlig dame!

    2. Flott tur skjønner jeg 🙂 Tigeren i tigerstaden begynner å bli vant med bloggere 😀 Men skjønner også at det tok på og natta ble sånn passe etterpå 🙂 Men den siden av minnene svinner fort 🙂

    3. Jeg liker heller ikke antrekk som krøller, men er kommet til at lin, og blandinger med lin, er så behagelige å ha på, så nå tenker jeg at det skal være litt krøllete. Håpet du får brukt antrekket mye fremover. Flotte avdempede farger til deg.

    4. Så kule klær da. De var smæsing 😀🌷Fine bilder og kaffe og mat hører med på tur…. Herlig… Fin dag dette. Liker meg i Oslo jeg..Fin by.

    5. Så fine bilder. Ble godt humør av det første. Toppen kledde du veldig godt, og såg ut som ett veldig fint skjørt. Buksa var også stilig, hvis du tok med den.. 🙂 Husker jeg var litt på zara i bogstaveien når jeg bodde i oslo, men det er jo leenge siden 🙂 det er så fint når det er hjerte i kaffien. Det er så koselig å gå på kafe. Bra at dere koste dere. Å det kompaktkameraet var jo lite og greit på tur da 🙂

      1. Takk 🙂 Hehe..så bra.. Kjøpte buksa også jeg..hehe.. Ja sånn kaffi er fint å se på, men liker svart kaffe aller best… Bedre å ha med det lille kameraet enn ingen i alle fall..hehe..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg