Så fint å treffe Frodith igjen

Mange “på bloggen” fikk nok med seg hos Frodith i går at vi hadde møttes i Oslo for en kaffe og en prat.. HER kan du se hennes innlegg ! Jeg har en stund tenkt at jeg skulle ta meg en Oslo-tur, gå rundt å knipse litt bilder (utrolig nok glemte jeg speilreflekskameraet hjemme, men hadde heldigvis putta kompaktkameraet i veska kvelden før) ..og siden det var lenge siden jeg og Frodith hadde møttes utenfor bloggen, ville jeg høre om hun hadde tid til å møte meg for en kaffe etter jobb.

Og det passa fint ..

Nå kjenner vi hverandre såpass godt etter å ha møttes noen ganger før også, så da hoppa vi over småpraten og gikk rett på diverse “temaer”.. Jeg er ikke en som har behov/ork til å ha så mange venner..men dette vennskapet vi har fått setter jeg stor pris på..Og jeg koste meg veldig i de drøye to timene vi var sammen i går..

Utlada da jeg kom hjem , men på den andre siden gir det også overskudd på sikt med fine opplevelser …tror jeg !

Etter en kaffe gikk vi bort på Operataket en liten tur. En gutt som satt sammen med di dere ser bak oss på bildet, så at vi plasserte tlf og kamera for å ta bilde med selvutløser…Han tilbød seg å ta bilde for oss..det var jo snilt gjort..

 

Så fint med blå himmel ..

 

Inne på kafèen tok vi en typisk selfie..hehe..

 

Se hu fine her da….

 

I all enkelhet, men smakte bra.. #oslo #operahuset

 

12 kommentarer
    1. Ser så koselig ut. Flotte bilder av dere.. Er så fine…. 😀Flott innlegg og selv om du ble sliten.. Så er det kanskje litt påfyll 💞jeg blir også utmattet av selskap på den måten…

      1. Hjertelig takk for det 🙂 Man trenger slike påfyll av og til ja 🙂 Alle inntrykk tapper energi når man ikke er frisk..men man får jo også opplevelser som man må ha for å ha et liv.. <3

    2. Ja ser der ja 😀 Jenter på taket 😀 Ja der har jeg trødd et par ganger 🙂 Så flott at dere pleier vennskapet på den måten 🙂 Det er jo ikke lange biten mellom dere, men kan sikkert være lang nok til tider 🙂 Flotte bilder, tusen takk for titten 😀

      1. Fint ved operahuset..og i Oslo 🙂 Ja det er jo ikke så langt, men har vært i lengste laget for meg di siste åra..men satser på flere turer i sommer.. 🙂 Takk bare hyggelig 🙂

    3. Jeg såg innlegget til Frodith igår. Kjempekoselig at dere møttes! 🙂 Fine bilder:-) Virker som operataket er bra bildested 🙂 Håper du på sikt får energi av det ja, selv om jeg antar det kostet endel 🙂 Bildene var fine med kompaktkamera. Det er jo typisk å glemme ett kamera når man skal på tur.. Håper du har det fint idag og har litt overskudd 🙂 klem

    4. Så koselig. Jeg kjenner igjen den følesen av å være pumet etter å ha vært med på noe selv om det BARE har vært kjekt. Men det er vel bare å godta at slik er man. Ha en superfin kveld. Klem

    5. Så koselig 😀 Skal treffe Frodith snart selv og gleder meg <3 Vi skravler hull i hodet på hverandre fordi skravlemaskina løper løpsk og ingenting er bedre enn det 😀 Supre bilder <3 klemme 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg