Sommerlige antrekk..(antrekk 60+)

Dere som følger meg på Instagram har nok sett en del av bildene før..men siden jeg fra jeg starta å blogge har hatt antrekksinlegg her på bloggen.. lar jeg meg ikke stoppe av å ha blitt 60+ heller..

Har skrevet litt om antrekksinnlegg her..hvorfor-antrekksinnlegg

Jeg bruker mange av klærne mine i år etter år.. så kjøper jeg noe nytt hver sesong, litt til full pris og litt på salg..

Skriver kort under bildene..

T-skjorta og denimskjøret har jeg hatt lenge… Det to-delte settet i grønt kjøpte jeg på salg hos Step In i forrige uke.. av merket RAH..

Kjøpte samtidig blusen på bildet under her..

Litt dristig med et gløtt av bar mage..hehe.. (blåste litt )

 

Her er den rosa kjolen igjen,som jeg hadde på meg i dette innlegget.roooosa

 

Litt dyreprint…som jeg har hatt i mange år.. har ikke mye av det..  Sjelden jeg har neglelakk på fingrene..men alltid på tærne om sommeren..

 

Litt mønstermix syns jeg kan være gøyalt..

 

Olajakka her kjøpte jeg på Step In i våres..skikkelig tøff syns jeg.. (..av merket Culture )

 

Sånn avslappa stil er mest “meg”..sånn til vanlig..

 

Denne kjolen har jeg hatt i mange år..og er jo på “hovedbildet”på bloggen min også..

 

Bare litt ymse jeg fant i skapet.. farger er jo fint..

Bildet under her er blandt mine favoritter… #smørbukk.. hehe..

#antrekk #minmote

29 kommentarer

Siste innlegg