Fossesholm i dag…

Som jeg skrev i det forrige innlegget idag.. HER kjørte jeg en tur opp til Fossesholm .. Tenker at jeg/vi er heldig som har så mange fine steder å kjøre til, bare noen minutter unna her vi bor… sentralt til både land og by..

I dag var lufta litt skarp,men med blå himmel og sol var det deilig..

Er så fint nå om dagen da gresset har blitt grønt og den ene blomsten etter den andre titter frem.. (vet at ikke alle har det sånn..full vinter har jeg sett hos flere )

Det er noen kule høns der oppe..også meg da..

 

Idyllisk med blomstring og gamle bygg..

 

Elsker alle fargene..

 

I bygget bak meg serverte jeg i bryllup for veeeeldig mange år siden..

 

Koselig å rusle rundt her..

 

#fossesholm #vestfossen

20 kommentarer
    1. Det var et virkelig koselig sted. Med masse sjarm. Der hadde jeg også likt å tusla rundt. Herlig plass. Flotte bilder fra stedet her. Klem.

    2. vakkert,deilig å ha slike steder å besøke ja helt klart :=)og så mange fine blomster,blomstrer her også,men ikke så mye som der du bor,syrinen har små knopper,men en stund før det blir blomster på dem :=) nå snør det tett her hos meg,men det er grønt ute for i løpet av dagen tiner det som legger seg om natten,det kommer nok varme dager etter dette,får vi håpe da

      1. Flott sted ja..og alt blir ekstra fint med sol og blomstring 🙂 Ja det blir vår i hele Norge etterhvert..håper ikke på snø her nå..men som du sier så forsvinner den jo fort igjen… Håper på en flott sommer i hele landet <3

    3. Veldig mange fine bilder Annebe 🙂 SÅ klare og fine bilder, du er flink med foto 🙂 Koselig sted å dra det der. Og ingen kan jo heller se hvor småkjølig det er her i traktene på bildene. For VARMT er det ikke 😀 God klem <3

      1. Tusen takk 🙂 Blir ekstra fine bilder når det er klarvær og litt frager å ta bilder av 🙂 Var surt men deilig i sola..og jeg hadde ei jakke til på meg også 🙂 Klem til fine deg <3

    4. Så utrolig flott.. nesten uvirkelig faktisk. Er jo ikke så veldig vant med sånne fargerike scenerier for tiden 😀 Tusen takk for turen.. den gjorde godt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg