Sommer på Gulskogen gård..

Disse bilden tok jeg på mandag samtidig som jeg tok di bilden HER .. Og da var det sol og sommer.. Sist jeg var på Gulskogen gård tok jeg mest bilder av di flotte Påfuglene der..nå var det blomstene som sto i fokus..

Dette stedet er åpent i sommersesongen, og det koster ikke noe å komme inn..i alle fall ikke di gangene jeg har vært der. Fint sted der en stort sett kan rusle litt rundt i fred og ro.. denne gangen var det en skoleklasse der..og det hørtes..hehe..

Nostalgi og romantikk beskriver vel stedet på en grei måte..

Jeg har aldri vært inne i huset…ogusikker på om det er visninger der..

 

Her går påfuglen ut og inn til parken..

 

Så mange vakre blomster..og uten en selfie så hadde jeg jo “ikke vært der”..

 

Stort område og mye plen..

 

Iris var det i hagen til farmor og farfar..så di liker jeg veldig godt..

 

#Gulskogen #nostalgi

 

8 kommentarer
    1. Iris er veldig fine blomster, fikk plantet i den gamle hagen min og tror jeg fikk flyttet med meg her jeg bor nå. Ellers var det veldig fine bilder. Og du var så nydelig og sommerlig atte :))). <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg