Sommer på en mandag..og jeg vant pizza

I dag var jeg å tok litt bilder på Gulskogen gård(men di får komme senere). Måtte utnytte finværet litt å være ute syns jeg.. På veien hjem stoppa jeg ved sølfastøya å tok litt bilder der også..

Deilig å kjenne litt på sommerfølelsen.

Skriver om pizzaen lenger ned i innlegget..

En selfie hører med..

 

Den fine her lå ved vannkanten..

 

Sommer..

 

Så var det pizzaen da..Jeg følger Pizza Bakeren på FB (nesten nabo med dem)..og di legger ut innlegg når Mjøndalen spiller fotballkamper.. Da kan man tippe resultat og vinne en pizza..

Jeg kan null om fotball så jeg tipper 1-1 hver gang…i dag hadde jeg fått melding da jeg kom hjem at jeg hadde vunnet.. gøy ! Og di har veldig god pizza også.. Mannen og jeg har vært et par ganger der nede å spist etter vi flytte ned til sentrum  HER har jeg skrevet litt om det.. (spisestedet heter Olsen på hjørnet men det er samme sted som Pizza bakeren..)

Får vel vente til helgen med å hente den tenker jeg..

 

#olsenpåhjørnet #pizzabakeren 3mjøndalen #blogg

 

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg