Olsen på Hjørnet !

Wow ! Nesten så jeg ikke trur det sjøl… Men nå har mannen og jeg nettopp kommet hjem fra en “tur på byen”..hehe.. varte bare en time , men allikevel da..

Vi tar jo en kaffe på lørdag formiddag..men å ta en tur og spise og ta et glass øl eller vin ..det har vi snakka om å gjøre i bortimot 10 år nå ( har jo hatt ei hotellovernatting eller to i løpet av sommeren da)

Nå bor vi jo et steinkast fra “pubben”..og endelig tok vi oss sammen og gikk ned trappa og bort å spiste en pizza og mannen tok en øl og jeg et glass vin..

Hyggelig var det, og det var jo kommet et par andre dit også..og det var visst mange som hadde bestilt bord senere i kveld..men da skal vi sitte hjemme å drikke te og se på Voice..

Kjempegod pizza forresten ..

Stemningsfullt ved inngangen..

Og her sitter vi å koser oss gitt…

Det har vært ulike eiere av stedet..og dette bordet har fulgt med hele tiden..kanskje jeg lagde noen av merkene i bordet for 30 år siden..

Her står jeg ved døra mi og tar bildet av stedet..(venstre hjørne)… #olsenpåhjørnet #mjøndalen

 

22 kommentarer
    1. Så deilig! ja da er det jo så lettvint da..når det er sååå nære…Tror det hadde blitt mange pizzaer på meg der da..hihih..jeg elsker pizza! Koselig å gjøre slike ting man sjeldent gjør..og dere sa nok: Dette må vi gjøre oftere…også går tiden…hihihih..Ha en god kveld og kos deg med voice!

    2. Toini: Ja det var litt hyggeli, og rolig når vi var der så tidlig :)) Blir liksom ikke til..men burde gjøre det litt mer.. Ja nærmere går det nesten ikke ann å komme..hehe… Takk fin kveld til dere også<3

    3. Olsen på Hjørnet er sikkert et bra sted ser koslig ut der. Sjelden jeg er på slike steder. Men når man tenker etter betyr et slikt stedx veldig mye for mange. Så slike steder vil det alltid være behov for. Ha en fin kveld.

    4. Oj så herlig da, bra jeg må gå i. 4 kilometer, hvis ikke hadde jeg bodd der hver fredag tenker…Et glass vin sånn ute er jo så godt. Og pizza da, blir jo aldri lei det…Herlig innlegg, ble glad av dette jeg 🙂

    5. Der så det koselig ut 🙂 Fint at du fikk gjort det der 🙂 Det er viktig å få gjort. Så hjem å slappe av etterpå 🙂 Kos deg med lørdagen også 🙂 Klemmer <3

    6. frodith: Ja det er koselig der, og veldig god pizza :)) Ja man må ta seg sammen en gang i blant..kanskje litt oftere en hvert tiende år..hehe.. Lørdagsklem <3

    7. Helge: Ja det har fin atmosfære :)) Ja vi bruker jo heller ikke slike steder ..men er nok en del faste som kommer igjen og igjen :)) Og vi får være glad det finne slike steder … Kos deg med lørdagen videre :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg