Snart er det vår.. (Antrekk og foto Step In)

Her hos oss er det jo mildt og vårlig nå om dagen..Og i butikkene begynner vårklærne å strømme inn ! Jeg har ikke rydda vekk vinterklærne enda..men kjenner at det frister å finne frem og kjøpe litt nye vårklær nå..

Jeg prøve å kjøpe noe som passer til det jeg allerede har..men kan bli myyyye flinkere der altså..

Her er noen bilder av meg med klær fra Step In i Hokksund..  Fine farger til våren det her syns jeg.. og anvendelige plagg !

I denne butikken er det også en koselig kafè  og masse fint interiør.. HER kan du se litt av det !

Den grønne smale buksa her jeg kjøpt meg..

 

#klær #stepinhokksund

16 kommentarer
    1. Wow kjempefina antrekk, Jeg er veldig glad i pastell farver som blått og rosa, grönt kler Jeg ikke og följer meg ikke vel i den farven, men du ser fantastisk ut 🤗❤️

    2. Her har vi ikke hatt vinter enda. Dvs. vi har vel hatt to dager med minusgrader fordelt på desember og januar 🙂 Og værmeldingen melder ingen minusgrader den neste uka heller. Så jeg har ikke fått tatt ordentlig i bruk vinterklærne enda :DHer er mellom 5 og 10 grader denne vinteren.
      Den rosa buksa og stripete jumper likte jeg veldig godt 🙂 Og den grønne buksa som du skriver du har kjøpt, den likte jeg og. Kjekt med litt nytt. Viktig å fornye seg litt. Og du passer jo alt ♥ Klem ♥

      1. Har hatt litt mer kulde vi da..men ikke mye :)) Årstidene går litt i surr noen ganger..hehe.. Ja fint det settet..Jeg har andre rosa bukser ..så valgte grønn..har fler av det også da..hehe..men i andre grønntoner :)) Takker 🙂 Klem <3

    3. Vårfølelse er skikkelig digg, men kanskje litt tidlig enda siden vi bare er halvveis i januar, men drømmen og lengselen er gull. Jeg er ikke glad i vinter og her jeg bor på Jæren har vi bare to årstider. Vår og høst, mest høst. Vinter har vi nesten aldri og er vi heldige stikker sommeren innom noen få dager i året.

      Vårklær som du viser her er helårsklær for meg og det er alltid kjekt å fornye seg litt.

      1. Altid deilig med vår..men kan helt klart komme mer vinter her hos oss.. :)) Ja det meste av klær kan brukes hele året..men den rosa og lysegrønne fargen er ikke noe jeg bruker i det mørke halvåret <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg