Skateboard-stilen.. (antrekk 50 +)

Skateboard har jeg aldri prøvd meg på før, men en gang må jo være den første. Så da jeg så dette “skateboardet” tok jeg sjansen på å prøve..hehe… (Bildene tok jeg samtidig som disse i gult.. HER )

Klærne har jeg hatt fra i fjor , husker ikke butikk på buksa men toppen er fra Gina tricot ! Er vel ikke akkurat skateboard-stil det her..men er det så nøye da..

Nå skal dere får se litt av hvordan mitt første skateboard forsøk gikk.. (som der ser er det et lyst felt på buksa/eller ved siden av..tror det er pga blitzen)

Først en liten posering..

 

Prøver å finne balansen..

 

Ikke lett det her..

 

Men der fikk jeg litt dreis på det..

 

Fortjent hvil..

 

#skateboard #antrekk.. Om noen ikke skjønte det, kom jeg nesten ikke av flekken med “det skateboardet”..hehe..

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg