Siste innspurt !

For noen uker siden lagde jeg jo et antrekksinnlegg med noen klær jeg hadde kjøpt hos Alfhild Krogsrud i Mjøndalen ! Der har det nemlig vært retro/vintage-salg i høst, med klær fra 60 ,70 og 80 tallet..

Buttikken har vært i to generasjoen (i allefall), hun som driver det nå er pensjonist og avvikler derfor butikken med dette salget !

Jeg kjøpte, jakka , lua og sjerfet jeg har på meg her..pluss et skjørt og et skjerf til .

Nå hørte jeg på radioen i dag at di holder på ut mnd, kanskje stikker jeg innom en tur igjen, men med liten plass er det ingen vits å kjøpe ting man ikke trenger..

Men om man er mye i selskap, eller liker å kle seg litt annerledes er det jo en fin mulighet til å få tak i noen skatter !

Mest aktuelt for folk i området her..eller hørte på radioen at mange hadde kommet langveisfra også..

HER kan du se flere bilder av antrekket jeg har på…

#retro #vintage

14 kommentarer

Siste innlegg