Vintage i Mjøndalen.. (Antrekk 50+)

Di siste ukene har det vært opphørssalg i en butikk i Mjøndalen (Alfhild Krogsrud).. Denne butikken har eksistert så lenge jeg kan huske, og farmor kjøpte ofte klær der.. Nå hadde di funnet frem klær fra “lageret” fra 60, 70 og 80 tallet.. Tok en titt innom og kjøpte noen få ting..prøvde noen fine kjoler, men man må jo ha brukt for det også..

Nå har di stengt, men tror di skal ha åpent fredag 11 oktober..og etter avtale med diverse “gjenger”..

Jeg kjøpte jakka, lua og skjerfet på bildene her..mest for å kunne ha det litt “gøy” på bloggen..

Husker jo skulderputene som var en periode.. ikke min favoritt men gøy med ting som er litt typisk for 80 talls-stilen..

Liker fargene og mønsteret på jakka, og lua er jo litt gøyal.. farmor hadde noen i den stilen kan jeg huske..

Lua kosta 25 kr, skjerfet 10 kr, og jakka 100 kr..

I tillegg kjøpte jeg et skjerf til og et skjørt..

Tror di som jobber nede på rådhuset (i bakgrunnen ) syns det er artig å ha litt å følge med på..hehe..jeg tar jo stadig litt bilder her på verandaen..

 

 

#vintage #retro

 

22 kommentarer

Siste innlegg