Siden sist

Ikke skjedd så mye her, vært mye i ekstra dårlig form..men har vært litt med “gjengen min” (gutta)..Tatt noen naturbilder, noen antrekksbilder og vært med på motevisning for Step In i Hokksund..

Høsten har bydd på både finvær og regnvær, akkurat nå er det veldig grått ute her..

Om du ikke har vært innom bloggen min før ..ser du en liten forklaring på den dårlige formen i innlegget her.. _slitenhet_ved_me

Venter fortsatt på speilreflekskameraet mitt, ( alt-pa-en-gang ) skal selvsagt “purre på det”, men det er slikt man/jeg ikke orker å ta tak i når formen ikke er så god..men blir ok bilder med kompaktkameraet også..

Fint med høst-fargene syns jeg..

 

Selv på di dagene jeg smiler som på bildene over , kan dagen for det meste være slik som på bildet under..Det positive er at det er mange bra podkaster..hehe.. (elsker Berrum og Beyer bl.a )

#berrumogbeyer #blogg

14 kommentarer
    1. Så leit å høre at du har hatt en dårlig tid. Det er noe hersk det du har. Godt du har hatt noe fine dager som bildene viser. Herlig det collage, både fargene og motivene. Fint at du har jobbet med noe antrekksbilder og har gått en visning. Og veldig godt du har gjengen din. <3 Sender avgårde nye, godbedrings ønsker, håper noen må komme fram. Klem

      1. Takk for omtanken.. er jo blitt vandt med å ikke å være i form..men noen ganger er det litt ekstra “pyton”.. Men jeg har funnet mine små “puslerier”som jeg kan drive med om dagene ikke er av di aller værste..<3 Klem til fine deg <3

    2. Tristeste dager å ha det sånn, Anne! Godt at du kan være med gjengen din – og at du fikk til en motevisning også! Godeste klemmer til deg <3

      1. Ja i perioder er det litt i overkant mye plager.. men har blitt vant med å ha lite energi, har lært meg å prirotere ting som gir positivt påfyll 🙂 Takk for omtanken… Klem <3

    3. Så gøy med moteoppvisning da, men veldig trist at du skal slite slik..
      Kan ikke denne fæle sykdommen slippe opp litt nå da!
      Men fine bilder….Godt du har en gjeng rundt deg…God klem <3

      1. Takk, prioriterer litt krefter på slike ting i stedet for å være “sosial”.. Møkka lei av dårlig form, men har lært meg å leve med det.. men i perioder er det nesten uholdbart… Tusen takk for omtanken og klem tilbake til deg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg