Siden sist..

Siden jeg blogger såpass sjelden, kan det jo være greit med en liten “oppdatering”… Siden sist jeg blogga har det jo blitt et par “kaffedater”med mannen..

Og som dere kunne se i dagens forrige innlegg sommer-uten-google-analytics var jeg med å gikk motevisning for Step In i Hokksund..

Om du ikke følger meg på Instagram heter jeg: annebe.blogg

I går blei det kaffe i Asker..

 

Norske jordbær har jeg /vi spist.

 

Har bada noen ganger…deilig vann nå..

 

Jeg har vært modell for Ylvia jeans.. kjempegode bukser..

 

Jeg har vært litt “fin”..

 

Jeg har vært litt “rar”..

 

Og har tatt mye bilder av blomster..

#blogg #minmote #ylviajeans #stepin #bading

 

14 kommentarer
    1. Herlig, det har skjedd en hel del ting siden sist hos deg….bad blant annet, deilig og friskt…Det er sommer det!
      Masse annet hyggelig også ser jeg <3 klem…

    2. Du har kosa deg masse siden sist – så bra! Kaffedater og jordbær og bading hører sommeren til! Så det er deilig vann der du bader altså (ref at jeg bada i 16 grader på fredag…)! Klem <3

      1. Takk for det <3 Litt sommerkos må man ha… 🙂 Jeg er ikke så kravstor til varmt vann da.. men rundt 18 grader vil jeg tippe 🙂 Klem <3

    3. Kjempefine de bildene i dongeribukse! Mange type bukser også da, jeg liker ikke så godt bukser med høyt liv…
      Det har virkelig vært sommer på din kant, vi har ikke vært fullt så heldige, men så er det ikke helt ferie for meg enda heller da
      Ser vi blogger ikke så veldig ofte noen av oss, kanskje vi må skjerpe oss..;)

      1. Takk så hyggelig 🙂 Har noen med høyt liv og noen med lavt og noen midt i mellom..hehe..kommer ann på passformen ellers hvorvidt di bli favorittbukser… 🙂 Skulle gjenne blogga hver dag jeg…men vond nakke som forplanter seg til hodet gjør det så slitsomt ! Sommerklem fra Mjøndalen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg