Sommer uten Google Analytics…

Er visst noe “greier”med kontrollpanelet… Fikk et varsel om å gå inn å legge til en ny variant av et slikt kontrollpanel der en kan følge med litt på lesertall osv.. Men foreløpig klarer jeg meg fint uten.. så får jeg få en av gutta til å hjelpe meg å få det på plass en dag di er innom..

Nå er det ikke så viktig for meg..men kan være litt gøy å følge med..

Ellers er jo sommeren godt i gang nå… selv om jeg ikke har fått skikkelig sommerfølelsen enda..

 

Bildet under her er fra en Motevisning i Hokksund for et par uker siden… Kjolen er fra Step In

#motevisning #stepin #bytimo #hokksund #minmote

 

 

20 kommentarer
    1. Så flott du ser ut, artig at du går visning :). Vettu, jeg har aldri lagt inn Google analytics, men nå er det såpass enkelt å komme blant de 100 øverste, så da ser man så klart ståa.

      1. Tuuusen takk <3 Man klarer seg fint uten..men kan være litt gøy å følge med.. Ja jeg ligger på lista uten å ha blogga på flere uker jeg…sånn har det blitt..hehe… Klem <3

    2. Litt artig å følge med på statistikken, ja, og tilsvarende kjedelig når det ikke virker…
      Flott dame i flott kjole!!! 😀

    3. Greit å ha statestikken, men det går jo greit uten også. Vi ser jo hvordan vi ligger ann på topplisten 😉 For en utrolig lekker og deilig sommerkjole… 🥰

      1. Så bare da jeg gikk inn nå at det var borte hos meg jeg..men kunne visst legge til noen “nye greier”.. Sant, ikke så opptatt av anntallet siden jeg bare blogger for moroskyld..bare som en hobby <3

      1. Takker ..er fin ja 🙂 Nei man får ikke fulgt med på samme måte..men går greit det også.. men jeg vil ha den på plass igjen etterhvert..

      1. Tusen takk <3 Jeg har ikke prøvd enda.. men det sto et "varsel"da jeg gikk inn på bloggen der det sto noe om at man kunne gå inn et sted å "laste ned"..men den meldinga finner jeg ikke igjen nå..hehe.. Men skal få en av gutta til å hjelpe meg etterhvert.. litt kjekt å kunne følge med litt er det jo.. Tror altså at man må legge det til på nytt… support kan kanskje svare .. <3

        1. Flotte deg😍😍🫶🫶 så utrolig gøy å gå motevisning 👏👏👏❤️❤️🥰 ja, jeg har fortsatt ikke Google analytics, savner den🙈 ha en super uke 🥰🥰❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg