Selfie med sløyfe og “stjålne”roser til helga

Tidligere i dag var jeg en tur på favorittbutikken min, Step In i Hokksund for å bli tatt noen bilder av med fine nye klær for våren ! Et tidligere innlegg fra Step In HER..

Bildet her er bare en selfie bak i kulissene da..

Ikke godt fotolys..men striper og sløyfer er jo fint da…

 

Mens jeg var der var en av di ansatte ute med noe i søpla (som di deler med en matbutikk), og kom tilbake med flere buketter med fult brukende roser som var kasta..

Skjønner at man lever i et velferdssamfunn…

#klær #roser

 

24 kommentarer
    1. Du er flink og kommer deg ut og i den butikken ser det ut til å være mye fint. Leit at de kaster fullt brukbare roser av alle ting. Skulle ikke sagt noe om de skulle spises og var godt ut på dato, men herlighet, hva med å selge for sterkt redusert pris istedet for å kaste? Nei, sånt er leit. Det er nok en standard og et reglement som matbutikkene må følge tenker jeg. Men leit uansett.

      Ha en god helg og kos deg masse ♥ Klem ♥

      1. Takk, ikke så ofte men av og til hyggelig å kikke litt i slike butikker.. 🙂 Ja kunne vært solgt for en billig penge.. ja di har regler å forholde seg til.. Klem <3

    2. Så skjønn du var med hårsløyfe! 😀 Og flott bluse også 🙂 Ja, det er ikke bra at så mye kastes, trist å tenke på! Men bra du fikk roser til helga! 🙂 Ønsker deg en fin dag! (og en god date med mannen, hvis dere går på cafe). Klem

    3. Blått er kjempefint til deg. Godt med nye klær. Men ille at så mye blir kastet, likevel heldig for deg med rosene :). Klem ❤️

    4. Det er nesten kvalmt å se hvordan vi overforbruker og kaster helt brukbare ting, og jeg er medlem i den klubben jeg også. Skulle ønske jeg kunne si noe annet, men jeg prøver å tenke meg om. Ofte uten hell.

      1. Er medlem jeg også..hehe.. Men flink til å ikke handle inn for mye mat, så der blir det lite kasting.. Man får prøve å skjerpe seg litt der man kan <3

    5. Artig og lekent bilde av deg! Bra at rosene kom til nytte! Skjønner jo at roser som har stått en stund ikke er vanlig salgsvare, men de kan jo selges til sterkt redusert pris så lenge de ikke er visne I en butikk her nede selger de flotte, kjempestore roser til kr 10 pr stk. når de ikke er ferske lenger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg