Step In og høstmoten !

Jeg har jo hatt noen innlegg fra denne koselige butikken som ligger i Hokksund før ! Man kan jo enten hygge seg med en kaffe og mat der,  eller bare gå å titte på klær eller interiør ..masse fint !

Ved noen anledninger jeg har vært innom har jeg blitt spurt om jeg har lyst til å bli med på noen bilder med klær derfra . Jeg syns jo sånt er gøy/lystbetont..og samtidig kan jeg lage noen innlegg til bloggen om det ( det er ikke reklame at jeg deler det her, men da har jeg jo noen antrekksinnlegg uten å ta bilder selv, kjekt i grunnen..hehe..)

HER kan du se fra jeg koste meg med en kaffe der for en stund siden !

Bildene jeg viser her ble tatt på mandag denne uka…

Oser jo av høst den kåpa her..

 

Mye variert og fint, og den fløyelsdressen med hårbånd fikk meg tilbake til 80-tallet.. 

 

Jeg digger sånne skoletter og har noe lignende..  #stepin  #antrekk

 

 

 

 

41 kommentarer

Siste innlegg