Sånn egentlig..

Som jeg har sagt noen ganger , er det stort sett bare på antrekks-bilder jeg “pynter”meg.. Har fått kommentarer der folk sier at di alltid tror jeg er velkledd og “stilig”..fin på håret til og med.. Og det er selvsagt hyggelig..men veeeldig langt fra sannheten..

Men bilder er for meg en stor hobby .. og da er det jo gøy å prøve å få dem litt “fine”..ikke for å fremstå som flott.. Mer som om folk som strikker liker at plagga blir fine..eller folk som lager blomsterbuketter setter dem sammen så det blir fint.. eller kreativt..

Jeg er veldig ofte bustete på håret… og har på type “joggedress- antrekk” 9 av 10 dager..(var annerledes før jeg ble syk..og stadig var sosial)

Gårsdagens antrekksbilder finner du i linken her…gront-og-svart-er-vel-ok

Bildet her viser i grunnen hvordan en vanlig dag er..lesebrillene på..og noe spiselig på vei inn i munnen.. (her er det banan )..

Mannen som knipsa bildet..kamera lå på bordet med makrolinsa på ..og han skulle prøve den..og der sto jeg å “dytta innpå”..

#blogg #blogging

16 kommentarer

Siste innlegg