Grønt og svart er vel ok… (Antrekk 50+)

Siste året jeg kan skrive 50+ nå.. om et snaut år blir det 60+.. Siden det ble mye blåtoner i det forrige innlegget mitt i dag HER.. tenkte jeg det var fint med litt grønt ! Tenkte ikke så mye på det altså..hehe..

Dette er klær jeg har hatt en stund..Som det meste jeg har av klær blir det mest brukt på bilder.. men man “trenger”jo klær på bilder også..uten blir litt for dristig..

Og anngående fargene..jeg liker i grunnen alle farger jeg.. også grønt og svart !

 

Bildene her tok jeg i går..svippa oppom Hokksund før jeg hadde en frisørtime..

Var klar over at døra var litt “missmatch”til antrekket men det var i grunnen meninga.. I linken her “blenda”jeg mer inn med omgivelsene.. sa-gikk-kameraet-i-bakken

 

Veldig glad i smale bukser..bare ikke for trange..

 

Siden håret var så som så (som det ofte er) var det kjekt med en liten “hatt”..

 

Ser litt ut som en kunstner..en litt sporty en kanskje..

 

Måtte ikke tisse..bare ser sånn ut..

 

#nøstetangen #hokksund

18 kommentarer
    1. Du var skikkelig stilig. Grønt er jeg svak for og fint som her sammen med svart. Tissetrengt er kjedelig hehe…særlig når man er ute på tur 🙂 God kveld og klem.

      1. Takker så mye.. Siden jeg så si bare tar en tur i butikken..blir det å slenge på meg ei fleesjakke eller noe sånt.. 🙂 Pynta meg jo mer før.. da jeg var med på litt sosialt.. Men en sjelden gang kan jeg fortsatt “fjonge” meg litt.. <3

    2. Du er utrolig flott med hatt, lue og andre hodeplagg. Det er noe man liksom glemmer når man skal kle seg synes jeg. Stilig antrekk også. Jeg liker trange bukser og litt større gensere, man vokser liksom aldri fra den stilen der.

      1. Takk så hyggelig 🙂 Et hodeplagg gjør liksom antrekket litt mer “gøyalt”.. Sant smale bukser og en løs genser er både tøft og behagelig.. <3

    3. Grønt er kult! Eller skjønt eller… Ja, du skjønner 😊 Fin er du uansett, og helt utrolig at du blir 60 til neste år 😱Tror ikke på deg egentlig 😁Hadde vært gøy å se om du fant noen klær eller farger du virkelig ikke kler, bad-selfie på en måte. Altså modell -looken, på bildet, men med noe helt ukledelig på. Tror ikke det finnes til deg 😊

      1. Skjønner..hehe.. 🙂 Tuuuusen takk… Veldig mye jeg ikke kler.. men som du er inne på.. har nok hvordan man “poserer”mye å si også.. kanskje jeg prøver en dag..når det blir litt varmere i været.. Klem <3

    4. Knallfin du, i alle farger. Jeg har faktisk en kjole i den grønnfargen, men den er ikke brukt enda. Svart er fint til!!! Ha en fin kveld. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg