Sandvika på søndag

Siden jeg ikke blogger så ofte, blir noen innlegg “hengende litt etter”… Så dette er fra da mannen og jeg var en tur i Sandvika sist søndag . En halvtimes tid å kjøre fra oss.. Vi er glad i turer i nærheten av sjø.. se litt båter og være ved vannet.. Liker land, skog og by også..men sjø er favoritten !

Favorittstedet vet jo dere som har fulgt meg en stund hvor er..om du ikke vet det finner du det i linken her..idyll

Men litt lenger å kjøre dit, bortimot en time.. så da kan det være kjekt at det er sjø litt nærmere oss også..

Dagens forrige innlegg finner du her..

Skriver kort under bildene..

 

Solbrilleselfie..

 

Blomstring i sentrum..

 

Ingen tur uten en kaffe..

 

Fint å rusle ved vannkanten..

 

Flott eldre bygg , rett ved sjøen..

 

#sjø #sandvika #bærum #kano #kaffebrenneriet

 

10 kommentarer
    1. Det er fint at man kan komme seg litt ut. Det er fint i Sandvika og det er en kort spasertur ut til Kalvøya som mange elsker. Har mange planer jeg, skal vaske en sykkel i helga, stater fredag og blir ferdig lørdag. Lekt med tanken om og leie en el-sykkel og tråkke rundt i Oslo – fra Songsvann til Bygdøy via noen omveier. Men det er bare en tanke jeg kanskje jeg gjennomfører i løpet av sommeren. Det er fint utover nå så man må bare nyte dagene. Ha en fin kveld.

      1. Kalvøya er fint også, når det blir litt mer sommerlig tar vi med kaffe og niste og går ut der 🙂 Mannen har elsykkel og bruker den masse..sykler i skogen ! Fint med en vanlig sykkel også..og viktig å holde den ren 🙂 Fin plan..vet man kan leie el-sykkel og Oslo har mye fint å by på… Fin kveld du også 🙂

    2. Herlig så flott det er der. Vakkert bilde av DERE to…
      Idyll kom til meg når jeg så dette innlegget! Vakkert! <3
      Herlig å pimpe opp to kopper med kaffe! Klem…

      1. Tuuusen takk så hyggelig <3 Litt stusselig med to pappkrus , så da var det bra vi satt ved et tre som hadde drysset litt <3 Klem <3

    3. Så et historisk hus som var til salgs i Åsgårdstrand, da tenkte jeg på deg. Fine bilder her også, likte veldig godt bildet av det grå huset med det rosa blomsterfloret foran. Nydelig! Riktig fin, ny uke til deg. Klem <3

      1. Hehe.. ja det skulle jeg ha kjøpt vettu.. 🙂 Takk, hyggelig å høre hvilke “bildefavoritter”dere som er innom har… Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg