Såååå vakkert i nærmiljøet

Bildene her er tatt enten rett over elva for her jeg bor..eller på vei til og fra Hokksund ! Man trenger heldigvis ikke dra på langtur for å se vakre høstfarger..  Nå er jo kameraet mitt til reparasjon som du kan lese om i dagens tidligere innlegg HER  Så det var bra jeg hadde fått fanga høstfargene i forrige uke.. Men har jo kompaktkameraet mitt også da, så om det blir en stund til jeg får speilreflekskameraet igen går det fint ann å ta ok bilder med det også..

Skriver kort under bildene..

Bildet her er tatt rett over elva fra her jeg bor, du kan skimte bygget jeg bor i mellom høstbladene.. (grått bygg)

 

Bildet her er også rett over for elva her jeg bor..

 

Det her er fra bygdeveien , på vei hjem fra Hokksund.. bare noen minutter med bil fra oss..

 

En annen vei hjem fra Hokksund.. Her er jeg ved Horgen (for di som er kjent)..og ser over mot Steinberg..der jeg vanka noen år da jeg var ungdom..

Vakre detaljer.. #blogg #blogging

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg