Så mye fint til høsten #Stepin

Disse bildene har jeg tatt for Step In i Hokksund.. Kjekt for meg å ha litt ekstra antrekk å “låne” siden jeg tar så mange antrekksbilder også..er jo begrensa hvor mye jeg har i eget skap..selv om jeg har en god del klær..noe nytt, mye “gammelt”..

Skrev litt om hvorfor bilder for Step In her..goy-a-vaere-modellpa-step-in.html

Skriver kort under bildene..

Jeg har jo vært ei “buksejente”men blitt mer glad i å bruke kjoler med åra også..

 

 

Denne kjolen er skikkelig fin syns jeg, og tøft med høye støvletter til…

 

Typiske farger til høsten..

 

 

Skulle jeg valgt meg en favoritt fra innlegget her.. tror jeg det hadde blitt denne jogge/kosedressen..

Ruter og flanell er jo også typisk høst…nydelig den blåfargen på skjorta syns jeg…

 

#antrekk #stepinhokksund

12 kommentarer

Siste innlegg