Så mye fint ! (Klær og bilder Step In )

Disse bildene ble tatt for et par uker siden av butikken, men har ikke vist noen av dem på bloggen enda..og det “må” jeg jo..hehe.. ! Dere som har fulgt meg en stund har jo fått med dere at jeg av og til er med på noen bilder for butikken Step In i Hokksund ! For dem er det jo ok å få vist klærne di har også på en voksen dame som meg ..

Og jeg syntes jo litt sånne ting er noe som gir meg et positivt påfyll i hverdagen..

Butikken har stort utvalg både av klær og interiør og en veldig koselig cafè..

HER er forrige innlegg med klær for høst og vinter.. ( noe kan være utsolgt, men det meste har di nok enda )..

Jeg syns det gjør seg ekstra godt med litt rødt nå i førjulstiden..

Klær som kan brukes både til pent og hverdags det her… (bildene er litt rart satt sammen av meg..da noen av dem allerede lå i “rammer “..) ..men det er ment mest for inspirasjon..

#klær #stepin

20 kommentarer

Siste innlegg