Klær skaper folk… (Bilder fra Step In )

Stemmer vel ikke helt, for det er vel personligheten som skaper folk.. Men at det er litt gøy med klær og at man kan forandre stil og uttrykk med det man har på seg…det stemmer syns jeg.. Nå er jo jeg en som ofte går igjen i det som er behagelig å ha på seg og som ligger øverst i skapet og ikke trenger å strykes..hehe..

Jeg tror jeg kan si jeg har funnet min stil…som er ganke klassisk og litt sporty.. Men av og til kan det være gøy å kle seg i klær som får frem det litt mer tøffe ..eller det litt mer søte i meg også..

Bildene og klærne her er fra butikken Step In i Hokksund..som dere som følger meg “fast” vet jeg har vist en del klær for før også.. HER bl. a… Der har di jo så mye fint å velge i.. også er jo butikken med cafèen den mest sjarmerende her i distriktet.. Her kan du se FB siden deres..Step In

Under her er først noen varme klær og så noen litt mer til pent..

Jeg er jo først og fremst ei “buksejente” så det her passer meg “perfekt”..

 

Men så er det jo gøy å pynte seg litt innimellom også da..med litt rysjer og glitter..

 

Og en kjole som den under her kan jo brukes både til hverdags og pent..

#antrekk #stepin

14 kommentarer
    1. Mange fine bilder!:-) Den jakka øverst i midten så varm og deilig ut. Og likte godt buksa nederst i midten i første kollasj.:-) Den kledde du, og den var fin mix av sporty og fintøy.

    2. Om ikke klær skaper folk, så kan noen “folk” skape klær, dvs fremheve de på en helt fortreffelig måte. Det er du et utrolig godt eksempel på 😀 Tusen takk for titten 😀 Der var det mye fint gitt <3 klem

      1. Ja mye fint….om jeg må ha noe sliter jeg også..men når man bare kan prøve slik..får man lyst på det meste..:) Ja den er skikkelig tøff og varm <3

    3. Du er både søt og tøff med kommentar til siste innlegget ditt. Den orange? Jakken her var veldig fin, kanskje det var fargen jeg likte aller best… ellers synes jeg du kker veldig godt og er råtøff på bildet til høyre med svart dress og fin bluse

      1. Takk fine du <3 Ja den fargen gjør plagget den liksom..men kul stil på den også 🙂 Moro å høre..kjøpte den blusen..og svart bukse og dressjakke har jeg ..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg