“SAME SAME BUT DIFFERENT”

Om det å være fornøyd med seg selv ,eller ikke (og denne gangen er det om utseende,får ta personligheten en annen gang)

Det er mange som skriver om at det er viktig å være fornøyd med seg selv,og det er det jo så klart.

Jeg tenker ,i allefall for min del ,men regner med det er flere som kjenner seg igjen , det er ikke enten eller ,men både og.

Noen ganger er jeg veldig positiv til meg selv ,andre ganger er jeg “drit”misfornøyd.

Og noen ting ved mitt utseende syntes jeg er bra,andre ting er i mine øyne mindre bra.

Kan jo nevne noen negative (Bare for å gjøre dere oppmerksom på det…dumt kanskje..hehe..)

Tynt hår ! Sinnarynke ! “Henge” kjaker !(syntes heldigvis ikke når jeg smiler )Kort hals ! Litt lut holdning ! Litt rett midje !….Bare for å nevne noe.

Noen ting jeg er fornød med (heldigvis noen av dem også.)

Fine øyne ! Fint smil ! Fin ansiktsform ! Pene hender ! Lange bein ! Bl.a

Men det viktigste er at jeg uansett har et godt selvbilde.(Er vel derfor jeg tør å nevne mine “svakheter”)

Syntes bildene her illustrerer litt hva jeg mener (Fra Norsk ukeblad 2012 )

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg