Mot høst med sommerens favorittkjole !

Har fulgt med litt hos andre, selv om jeg ikke har orka å blogge selv den siste uka.. Og har fått med meg at det er en del kjoler som “svirrer rundt “der ute..bla. hos Frodith..som jo er en kjole- elsker av di helt store !

Kjolen jeg har på meg her kjøpte jeg for et par år siden.. Og den har blitt en favoritt , for er man usikker på været, så passer den fint  om det er litt kjølig siden den er lang..og blir det for varmt og man sitter å tar en kaffe f.eks kan man jo bare dra den opp..enkelt og greit..

Ikke skjedd så mye siden sist, men mannen og jeg tok jo en kaffe på lørdag.. og jeg har vært litt i nærområdet og tatt bilder.. Kommer sikkert noe etterhvert..

Mitt siste innlegg kan du se i linken her..https://annebe.blogg.no/folk-med-di-jae-la-baerplukkerne-sine-altsa-og-noen-gode-blabaermuffins.html

 

Blanding av sommer og høst på verandaen nå… #blogging #mjøndalen

 

10 kommentarer
      1. Tusen takk 🙂 Har to lange til jeg også..men den ene er litt mer fargerik, så ikke så ofte jeg bruker den..også en svart sånn helt enkel..den kan jeg bruke med genser utenpå nå i høst..det kan kanskje du med dine stroppekjoler også..men blir mest bukser fremover tror jeg… <3

    1. Hei, så fin kjole! Jeg har sett igjennom de andre innleggene også. Tusen takk for linking. Jeg er så opptatt med jobb etc om dagen, så rekker lite blogg. Men så på dette i går <3 koselig når du er på bloggen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg