Roser på bordet og nytt kamera !

Kjøpte orange roser på lørdag og bytta ut to putetrekk i sofaen..Fant frem et par lyse”staker”som jeg satte i skapet i våres.. for å ha dem fremme nå i høst..Blir litt mer tenning av stearinlys på denne årstida..

En litt annen fargevri på bordet ser du i innlegget her _litt_nytt_i_vasen.html

 

Så var det kamera da.. der som følger meg vet jo at speilreflekskakeraet mitt datt i bakken…sa-gikk-kameraet-i-bakken.html

Har enda ikke hørt noe om hva det eventuelt kommer på å fikse det..om det i det heletatt går ann.. Var rundt å sjekka ang nytt kamera, for jeg syns det var greit å kjøpe et nytt uansett (tror ikke jeg hadde fått “godfølelsen”når jeg vet det har fått seg en trøkk..)Det var veldig lite speilrefleks i butikkene nå, og jeg ville ha Canon for å kunne bruke di ulike linsene jeg har.. Kikka litt på noen speileløse , men der måtte man ha ekstern blitz og da begynner det å bli tungvindt syns jeg.. Så endte opp med et Canon 850 D.. mitt forrige var 700 D .. Blir det fiksa uten for store kostnader kan gutta låne det av meg.. Dette nye kom på elvetusen kroner med minnebrikke..

Ikke prøvd det enda, men regner med at det er minst like bra som det jeg hadde..og helst hakket bedre da..

#foto #canon

16 kommentarer
    1. Så koselig høstbilde i fine farger, og gratulerer med nytt kamera. Ja, det er ikke lett å velge nytt. Jeg kjøpte meg en powershotcannon før sommeren. Det er supert ute, men ikke videre godt å ta bilder med inne, har jeg fått erfare. Jeg må nok få meg et nytt camerahus til linsene mine også, for det kameraet er utslitt. Jeg har lest hos deg og følger med, men jeg er ikke så flink til å skrive kommentarer kjenner jeg. Du har så mange fine bilder av alt, og det er så koselig å følge med det du gjør med klær og foto. Du inspierer til å tenke litt over hva man kler seg med også. Flott forbilde du! Stå på. Klemsiklem 🙂

      1. Takker så mye <3 Fint å ha et kamera som kan brukes til det meste..men bilder inne blir sjelden så bra som di ute ..om man ikke er helproff på instillinger da.. 🙂 Hyggelig å høre.. jeg leser også mye mer blogg en det jeg kommenterer.. blei litt annerledes på gamlebloggen.. Men hyggelig å av og til legge igjen ett lite spor etter seg… Klem <3

      1. Takk blei koselig ja 🙂 Hehe.. bruker så lite penger at det “hoper seg opp”på kontoen..så det her kunne jeg unne meg 🙂 Takker for det.. Klem <3

    2. Gratulerer med nytt kamera – det ser flott ut! Jeg har et speilløst Nikon som jeg er veldig fornøyd med – lite og hendig – og blir fine bilder! Klem <3

      1. Takker 🙂 Jeg har et bra kompaktkamera også..men har vært veldig glad i speilrefleksen .. så ville ha igjen… Når man har et kamera man er fornøyd med spiller det jo ingen rolle hvilken type det er.. Klem <3

    3. vakkert pyntet høstbord :=) og gratulerer med nytt kamera.Mitt kamera har fått en feil på linsa og jeg ser den er løs,jeg har egentlig ikke likt den siden jeg kjøpte den så jeg bryr meg ikke med å reparere,lette heller frem det jeg hadde før den siste og tenker den er helt ok ,så får vi se om jeg kjøper et nytt ,blir ikke dette året ,så får eg se på nyåret :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg