Positivt påfyll å vise klær for Step In

Det her er bilder tatt av Step In tidligere denne mnd.. Di fleste som er innom bloggen min har vel fått med seg at jeg av og til er oppom der og er “modell” på noen antrekksbilder. HER kan du se hvordan jeg “kjenner”butikken.. Hadde nok vært innom der uansett da..det er jo den koseligste butikken i distriktet..kanskje i hele Norge ! Interiør,klær og kafè i samme butikk skaper en fin atmosfære..

For meg er dette bare positivt påfyll som gir mer energi enn det tar..og det er ikke lønnet arbeide og jeg har ingen avtaler på å dele bilder hverken på blogg , FB eller Instagram..jeg syns jo bare det er gøy å ha litt variert å lage innlegg om..

Og på Instagram liker jeg å ha sånn ca 50/50 % bilder av meg selv og andre ting..det er liksom min “greie”..

Mye fint til våren , både bukser, kjoler og skjørt..jeg likte veldig godt den blomstrete kjolen..selv om jeg ikke er ei typisk “kjoledame”..

 

Kult med skoletter til skjørt og kjoler..

 

#stepin #hokksund

20 kommentarer

Siste innlegg