Portåsen ..og jeg ser da sprek ut !

I dag svippa jeg en liten tur oppom Portåsen igjen ! Som dere som følger meg vet tar det meg bare noen få minutter å kjøre dit.. Kan selvsagt gå opp også..eller parkere nede på “sletta”å gå derfra.. turen opp da tar ca 15min.. Ikke så ofte jeg orker det etter jeg ble syk.. Men fint å kjøre opp og rusle rundt på området å ta bilder.. og det ble da 2800 skritt på meg i dag.. og jeg fikk vært litt ute i det fine været..

Et tidligere innlegg derfra kan du se i linken her, og da parkerte jeg nede på sletta og gikk opp  https://annebe.blogg.no/pa-vei-opp-til-portasen.html

Dikteren Herman wildenvei bodde her oppe..

Flott med sensommerblomstene der opp nå..

 

Deilig å ha et slikt sted i nærheten..

 

Mye gult..

 

Åsså er det mi bygd også..

 

Trenger ikke gå langt for å se sporty ut..tok på tights for å få looken..hehe..

 

Lysning i skogen..

 

#portåsen #mjøndalen

 

16 kommentarer
    1. Må komme meg dit en dag. Du har jo delt så mange flotte bilder.
      Vet du eller noen andre forresten hva de gule blomstene heter? Det de mange steder i gamle dager og har så lyst på.

      1. Fin plass å besøke… Takk så hyggelig <3 Jeg vet ikke, men kanskje noen legger igjen en kommentar med navnet..hadde vært artig å vite <3

    2. Veldig sprek er du. 😀Flotte farger og bilder. 🙂
      Supert å bo så nærme slike flotte steder som Portåsen. Mange fine motiv.
      Ha en fin ettermiddag. Klem 🙂❤

      1. Hehe takk..har vært det en gang 🙂 Tusen takk..<3 Ja koselig plass å ha i nærheten.. Klem (var innom bloggen din nå også 🙂

    3. Sprek dame og mange flotte bilder fra dette fine stedet! Alltid motiver å finne for en fotogal dame! Viktig med riktige klær….:)

      1. Takker 🙂 Ja nok å velge i..men merker jeg får mer bilder enn jeg klarer å lage innlegg av.. men har det fint når jeg fotograferer uansett om di ikke alltid blir brukt 🙂 Å ja..kle seg etter forholda funker best 🙂

    4. Det ser veldig idyllisk og fint ut, så det er bra du kommer deg dit iblant 🙂
      Spare på energien der det er mulig 🙂 Og i det antrekket vil ingen beskylde deg for å spare på energien 😉 Sporty og flott ♥
      Klem ♥

      1. Glad jeg har Portåsen ..for jeg liker å være ute..særlig med kamera..hehe.. Ja ser nok sprekere ut en jeg er..men det kan du jo en del om du også.. takk og klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg