Påskens bytur !

Som jeg skrev i dette innlegget HER, var formen min “så som så” i denne påskeuka ! Mannen har hatt fri og været har vært helt nydelig… Blei i alle fall koselig med en skogtur i begynnelsen av uka..og så en Oslo-tur på fredag..

Parkerte på Frogner og gikk nedom Tjuvholmen, men da vi kom ned dit var batteriet på kameraet tomt..hehe.. Selvsagt ble det en kaffe på turen også..

Her er en liten titt..

Litt uklart bilde, men syns det var litt urbant og ujålete…

 

Rosa både i klær, bygninger og blomster…

 

#Oslo #blogg

 

 

18 kommentarer
    1. Det er fint med tur både til Oslo og Spiraltoppen. Masse folk begge steder vil jeg skjønne, nistepakke er lurt. Får vel ta meg en solid skogstur neste helg tenker jeg da alt er hverdag igjen. Ha en fin kveld.

      1. Ja ble litt variasjon.. :)Mange folk nede ved Tjuvholmen i Oslo..men roligere opp ved Frogner og den kanten.. Du går jo så lange turer du..og niste hører med om man skal kose seg :)Takk det samme til deg :))

    2. Utrolig herlig å se slike friske bybilder. Elsker det urbane jeg selv om jeg går mye i skog. Flotte bilder og mange 🧡fin jakke og fine sko…

    3. Så fin du var, og klærne passet jo til det nydelige rosa treet:-) Det er irriterende når kameraet går tom, det har skjedd meg litt idet siste også. Blir vel lettere slik når man tar turer på “sparket”. Veldig fine bilder, også i forje innlegg. Trist at du har vært dårlig denne uka, jeg håpet ikke du tok lang bloggpause. Men håper du får fine dager fremover og flere turer ut i sola:-) Ønsker deg en fin dag! 🙂

      1. Takk snille du 🙂 Ikke sant, må jo ta bilder når man er på tur..hehe.. Bortsett fra allergi er formen innafor “normalen” nå.. 🙂 Klem <3

    4. Oi, det skulle stå: “jeg håpet ikke det da du tok lang bloggpause”. For bloggpause skal du få ta.Med andre ord håpet jeg lengre bloggpause skyltes andre ting og at du hadde en fin uke. Klem

    5. Så koselig med en tur til Oslo i påsken 😊 Vi har jo vært så heldig med været her på Østlandet disse dagene, helt fantastisk. Flotte bilder også 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg