Ei stønn siden sist…så jeg tar “klaginga”først..

Planen var å ha to-tre dager bloggefri. Men nå er det godt over ei uke siden forrige innlegg..HER ! Mannen har hatt fri disse dagene og sola har skint, penger og mat har vi så det kan jeg ikke klage på..

Men jeg har hatt mange dårlige dager i påsken, noen sengeliggende også.. Mye smerter i kroppen og vondt i hodet…så vi har ikke fått vært så mye på småturer som vi hadde tenkt !

På den positive siden, har vi løpet av denne drøye påskeuka fått vært på en skogtur og en bytur.. di skal jeg fortelle litt om i egne innlegg.

 

Føler meg ok i dag, så håper jeg det varer leeeeenge denne gangen… Klør i øya av Bjørka da..men det er til å leve med så lenge det blir fint og grønt !

Litt marsipan og sjokolade har det blitt…men ikke veldig mye faktisk…

#påske #blogg

 

 

22 kommentarer
    1. Har jo savnet deg 🙂 Men i disse ferietider så vet man jo ikke hva alt folket har på gang. Godt å høre at det har blitt bedre 🙂 Sender gode tanker og ønsker om riktig god bedring 😀 Klem 🙂

    2. Det er ikke så lett å bestemme hvordan helsa vil være for oss, så jeg synes det er bra du har tatt det med ro og ikke stresset med blogginnlegg.
      Uansett er det kjempefint å se deg her igjen ♥ Hyggelig gjensyn det.
      Nyt de siste fridagene med mannen, og jeg krysser fingrene for at helsa holder ♥
      God klem ♥

      1. Ja ikke lett å planlegge, men vi tar stort sett ting på sparket etter jeg ble syk.. Takk så hyggelig å høre 🙂 Stor klem til deg <3

    3. Godt at du er bra igjen. Det har vært en fin påske med fint vær og byen spisesteder har vært fulle av folk. Bra med noen timer helt alene tror jeg skal lese litt nå før det blir litt god mat i kveld. Ha en fin dag.

    4. Har jo lagt merke til at det har vært litt stille fra deg, sjøl om jeg heller ikke er så aktiv på bloggen som jeg var før. Bra du er i bedre form igjen, slik at du kan nyte det fine påskeværet og påskemarsipanen!😊

      1. Ja blir litt stopp av og til for flere av ulike grunner.. Takker for det, deilig med marsipan i går..nå prøver jeg å komme inn i den vanlige spiserutinen.. :))

    5. Godt du er bedre! så den fine turen til spiraltoppen selv om det sikkert var lurt å kjøre opp ja…
      Har selv vært dønn elendig hele påsken pluss dager før, og kjenner det vil ta litt tid å komme til hektene…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg