Oslotur med yngstesønn

Vi måtte jo finne på litt i den siste ferieuka til mannen også.. Og vi hadde ikke vært i Oslo denne sommeren (bare jeg med Frodith, som jeg skrev om i forrige innlegg ).. Orka ikke å gå der det var masse folk, så vi tok samme sted som jeg og Frodith var.. Frognerparken /Vigelandsparken..

Så koselig på kafèen der…som heter.. Anne på landet ..

Yngstesønn blei med oss.. siden han også hadde fri..

Vi gikk ikke så mye rundt i parken..har jo sett den og statuene mange ganger før.. Tok ei lita runde rundt kvartalet ved Frogner også, før vi kjørte hjemmover og stoppa på veien og tok en dukkert !

Mannen syns han har vært med på nok bilder for ei stund.. så han slapp unna denne gangen..hehe.. Han “stilte jo opp” bla. da vi var i Åsgårdstrand..litt-mer-fra-asgardstrand

Heldige vi som ikke bor så langt unna Oslo, selv om jeg/vi ikke er så ofte der som før er det greit å ha muligheten uten å måtte dra så lang !

 

Var egentlig ypperlig vær, litt sol og ikke alt for varmt..

 

#frognerparken..

 

Vannet var fortsatt deilig… så var en fin avluttning på turen å ta et bad.. #holmen

 

18 kommentarer
    1. Enig med deg i at det er best med slike byturer når det ikke er veldig varmt. Deilig med et forfriskende bad også. Om man ikke er i shoppemodus, så er jo parkene og rekreasjonsområdene å foretrekke framfor sentrum. Koselig at sønnen ble med. Så fikk mannen fri fra modelljobben også…😉

      1. Ja med sikkelig sommervarme er det bedre ved et vann enn med bytur.. 🙂 Pleier å ha en årlig Oslotur med venninna mi og da kikker vi i butikker..men ikke vært enda i år.. så vi får se om det blir en tur i høst ! Ja han er ikke såååå glad i å være med på bilder..hehe..men gjør det noen ganger for min skyld <3

    2. Det så ut til å være en herlig dag ♥ Jeg har ikke så mange som vil være med på bilder jeg. Eller jo, de er med på bilder, men vil ikke så gjerne være med i bloggen 🙂 Så bra du har en mann, og en sønn, som er med på leken 🙂
      Sånne kosedager har stor verdi. Det at det ikke må skje så mye, men bare ta det med ro og kose seg ♥
      Klem og god kveld ♥

      1. Takk vi koste oss vi..blei bare et par timer da 🙂 Ikke så glad i å bli lagt ut på bloggen mine heller..men av og til når jeg spør dem pent.. sier di.. ok da..hehe.. <3 Fint med dager som gir litt forandring..og noen små opplevelser 🙂 Klem og fin kveld videre til deg også <3

    3. Så mange fine bilder. Deilig i den parken nå i sommer for det er jo ikke noen turister fra utlandet. Og alle Oslofolka er jo her i Fredrikstad og Hvaler. Det er de to største hyttekommune i Norge…Hm..
      Fant også ut at Oslo er stille om dagen..Anne på landet er en flott sted og spise litt. Fint ute der. Klem..

      1. Takker 🙂 Det tenkte jeg ikke på..men var overraskende lite folk .. 🙂 Kan tenke meg det er masse folk på hyttene sine nå ja..kan vel bli i meste laget for dere/de som bor i nærheten.. 🙂 Ja skikkelig koselig plass..med god kaffe og fine varer… Klem <3

    4. Deilig med en tur til Oslo i ny og ne…. lenge siden sist for meg – får se etter bobilsesongen! Ta toget og kikke litt rundt….! Fine bilder, Anne! Klem 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg